Pomysły na prezent na wieczór panieński.

Witajcie :)
Dziś przychodzę do Was z nietypową notką na temat idealnego prezentu dla przyszłej Panny Młodej:). Co prawda wieczór panieński dopiero mi się szykuje za jakiś czas, ale co stoi na przeszkodzie żeby pomyśleć o prezencie wcześniej?:) Przecież chyba chodzi o to, żeby prezent był przemyślany i sprawił radość osobie, która go dostanie. Czy zakup takiego prezentu jest łatwy? Niestety nie. Sama przygotowując tą listą nieźle się nagłówkowałam, ale mam nadzieję, że ktoś z niej skorzysta i nie będzie miał problemu z wyborem podarunku na ostatni, wolny wieczór przyszłej Pani Młodej.


1. VOUCHER DO SPA.


Założę się, że nie ma wśród nas kobiety, która nie chciałaby dostać Vouchera do SPA. Przecież każda z nas ma ochotę na odrobinę relaksu. Okres przygotowań przedślubnych jest wypełniony stresem, więc taka wizyta w salonie piękności może wpłynąć pozytywnie nie tylko na nasz wygląd, ale także na naszą psychiką. Masaże, zabiegi i inne czynności tam wykonywane, wprawią przyszłą pannę młodą w dobry nastrój.



2. BIELIZNA EROTYCZNA

 
 
Wydaje mi się, że bielizna erotyczna to  dość popularny prezent jeżeli chodzi o wieczory panieńskie. Można postawić na coś klasycznego, jak pokazałam tutaj, a można poszaleć i kupić coś naprawdę wyzywającego. Wszystko zależy od tego, jakie Pani młoda ma poczucie humoru i gust. Przecież nikogo nie chcemy urazić;) 
 
 
3. ŚWIECZKA/KADZIDEŁKA
 
   źródło 

My dziewczyny lubimy takie bajery. Kolacja przy świecach, muzyka, kwiaty.. wiem z doświadczenia, że jak nasz mężczyzna pomyśli o kolacji i kwiatach, to za nic w świecie nie wpadnie na zapachowe świece. Co nam szkodzi, żeby wyposażyć Pannę Młodą w taki oto arsenał zapachowych cudów?:)


4. ZABAWNY GADŻET.

Osobiście jestem przeciwniczką wszelkiego rodzaju erotycznych, chamskich zabawek, ale w necie możemy znaleźć masę śmiesznych gadżetów. Ostatnio natknęłam się np. na 'romantyczny zestaw na kolację we dwoje', na którego składały się dwie zupki chińskie, zapałki i jeden tea lights:D. Śmieszne, ale nie wulgarne i nachalne ;)


Możecie również zorganizować dla przyszłej Panny Młody wieczór panieński, ale to wszystko zależy od Waszych możliwości finansowych i czasu na organizację. Tak jak wspomniałam na początku. Wybór takiego prezentu jest bardzo trudny i na chwilę obecną, tylko te 4 przyszły mu do głowy. Możecie mi jeszcze coś podsunąć?:)

Co Wy kupujecie? Albo co dostałyście?;) 

14 komentarzy:

  1. Bielizna obowiązkowo na prezent :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Voucher do spa to zdecydowanie fajny pomysł. Często też przyszła panna młoda dostaje bieliznę typu koszulka nocna, niekoniecznie jakaś wyzywająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli to Twoja dobra znajoma, z którą wiele Cię łączy to może wywołaj zdjęcia i zrób fajny kolaż w antyramie lub album z Jej panieńskiego "szalonego" życia :) Na pewno będzie to ekstra pamiątka do której będzie wracać bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Voucher do Spa jest super pomysłem :d

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się jeszcze nie zdarzyło być na żadnym panieńskim! a bym sobie poszłaa na jakiś zobaczyć jak to ejst :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie pomysły mi się podobają, choć nie chciałabym dostać np samych czekoladowych wacków, a wiem, że czasem się to zdarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka wizyta w spa to naprawdę bardzo fajny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stawiam na voucher - to idealny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak przyjdzie mi kiedyś organizować wieczór paniejski to żadnych wacków na nim nie będzie :P Dla mnie to żenujące prezenty...kapcie z wackiem, świeczki w kształcie wacka, korona z wackiem...to i tak potem ląduje w koszu bo co PM ma z tym zrobić? Postawić na szafie? Ja bym własnie zafundowała chociaż jeden zabieg u kosmetyczki np. oczyszczanie lub maseczki. W sam raz tuż przed weselem. Jeżeli chodzi o drobne prezenty to bym się skupiła także na kosmetykach do pielęgnacji a jeżeli już bym uderzała w erotykę to np. świece do masażu itp.

    OdpowiedzUsuń
  10. Voucher to super sprawa :D Sama bym się z takiego prezentu bardzo ucieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  11. wieczór panieński w spa to by było coś :)

    OdpowiedzUsuń

  12. Ciekawe pomysły, mnie osobiście najbardziej ucieszyłby pobyt w SPA ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za tę interesująca listę. Z mojej strony mogę polecić symboliczne patelnie i wałki - zawsze wywołują uśmiech na twarzach pań ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger