NAJDZIWNIEJSZE BUTY, JAKIE UDAŁO MI SIĘ ZNALEŹĆ NA ALIEXPRESS!

Witajcie kochani!
Jakoże dziś mamy piąteczek, a ja w tym tygodniu nie wrzuciłam żadnego posta z serii o 'Ali' postanowiłam to dziś nadrobić i pokazać Wam NAJDZIWNIEJSZE buty, jakie znalazłam!
Będzie to inny post niż zawsze, bo nie będę podawać cen. Wątpię, że ktokolwiek się zdecyduje na jakąkolwiek parę :D.  Sami zobaczcie, czego to ludzie nie wymyślą :D!

















I jak Wam się podobają zaprezentowane propozycje? :)
Która najgorsza?:)

9 komentarzy:

  1. rzeczywiście dziwne, rybie i imitujące ścięgna widziałam już, na alie lubię zamawiać rzeczy do domu, do czyszczenia kuchni

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr 1 zdecydowanie wygrywają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te czarne dlugie mi sie podobaja <3 a te pierwsze to kochana najwiekszy trend mody istnie fake'owe prosto od Balenciaga i to moja milosc,chetnie bym takie widziala w swojej garderobie ;) A jednorozce urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pierwsze to jakiś jeden wielki żart:D

    OdpowiedzUsuń
  5. papcie króliki podbiły moje serce :) ah!

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha nieźle .... się uśmiałam :) ryby dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  7. z tych rybich miałam dobrą bekę przeglądając aliexpress, ale te króliczkowe kapcie są przeurocze i chętnie bym sobie takie zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze i ostatnie rozwalają system :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojojoj, te pierwsze dziwaki, ale jak ktoś ma swój styl i założy np. czarną, prostą sukienkę, to może nie będzie tak źle. :D A niektóre z tych kapciochów sama chciałabym mieć!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger