Filmowe podsumowanie.

Cześć!
Przychodzę dziś do Was z podsumowaniem moich filmów, które opublikowałam w niedalekiej przeszłości:)
Obiecałam, że nie będę robić oddzielnych notek z filmami, tylko albo wrzucę w jakąś inną notkę, albo zrobię to zbiorczo. Dziś postawiłam na drugą opcję :)
ZAPRASZAM.

Test na Żywo pomadki Zuii Organic
 

Wiosenne OOTD. Cała stylizacja łącznie z butami za 100 zł!


Kosmetyczni ulubieńcy Marca


Dzień z Mega Brand Shop, gdzie można się tanio i fajnie ubrać. Przykładowe stylizacje.


Niekosmetyczni ulubieńcy Marca


Test na żywo bardzo dziwnego pędzla


Test: Tańszy zamiennik OV brush. Warto?


Test matowych pomadek z GR. Wybieramy najlepszą!


GRWM chińskimi puchaczami+moja recenzja



Przegapiliście coś?:)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger