Podsumowanie okresu kwiecień-grudzien 2013r.

Witajcie;)
Nie jest to mój pełny rok blogowania;)Przygodę zaczęłam dopiero 4.04.2013r.,ale takie poważne blogowanie zaczęłam 8.05.2013(pisałam wtedy maturę z matematyki,więc to będzie pamiętna data):D

Wiele,wiele,wiele dobrego się wydarzyło w tym roku:)

Napisałam dla Was 155 postów
Mam 320 kochanych obserwatorów;)
W kręgach ma mnie 148 osób
Mój blog wyświetlono 16871 razy
Podjęłam wiele współprac:
1.Dessol.pl
2.Biogened.pl
3.Portalem u dziewczyn
4.Beer fingers
5.quiz.pl
6.Biocosmetics
7.Hairstore
8.Sklep dobrarada
9.Akademia umysłu
10.Firmoo
11.Sklep gobli
12.Prekursorki.pl
13.Marion
 

Nie mam chyba ulubionego produktu roku:) W sumie rzadko trafiałam na bubelki:)

Z tego miejsca chcę serdecznie podziękować Wam drodzy obserwatorzy,bo tak naprawdę to WY tworzycie ten blog,gdyby nie Wy to mogłabym sobie pisać tylko dla siebie.

Dziękuję również firmom,za zaufanie którym mnie obdarzyli i za cudowne produkty,które mogłam testować dzięki nim.




20 komentarzy:

  1. Gratuluję dokonań i życzę jeszcze większych sukcesów w 2014! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :) niech blog rośnie w siłę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również gratuluję i życzę jeszcze więcej dobrego w przyszłym roku. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i w nowym roku życzę jeszcze większej ilości sukcesów ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne osiągnięcia, życzę kolejnych, no i satysfakcji z prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla pięknego podsumowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję super współprac, ja też poznałam wiele fajnych kosmetyków, znacznie więcej niż bubli

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, owocnego blogowania w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczynałyśmy praktycznie w tym samym okresie ;) Życzę Ci żeby w przyszłym roku blog dalej się rozwijał ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję:-*. Sukcesów w kolejnym roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby kolejny rok był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję również :) i cieszę się, że podjęlismy z Tobą współpracę. Powodzenia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Noo, bardzo ładnie Kochana!
    Tak trzymaj! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, gratuluję... oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję ;) A tak nawiasem mówiąc, widziałam na fb, że pisałaś o egzaminie z prawa, jak chcesz pójdę za Ciebie, na każdy jaki chcesz;D

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje i wielu sukcesow w 2014!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger