23 komentarze:

  1. Masz piękne włosy! Zawsze chciałam mieć takie gęste jak Ty, ale natura obdarzyła mnie cieńkusami :((
    Pięknie Ci ten warkocz wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie zajrzę;)

    _____________
    a u mnie?
    modne bluzy do rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z moich włosów powinien wyjść taki warkocz - skorzystam i spróbuję spleść:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci tych włosów! Moje są cieniutkie...

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry pomysł, zrobię sobie jutro taki, dzięki :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam teraz za cienkie i za liche włosy na takie fryzury, ale pokaż jak zrobić duński :) Jestem ciekawa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty, gdzie masz cienkie?;*
      Ok;* robi się :P

      Usuń
  8. O jaki fajny! I nudny, zwykły warkocz można zamienić na o wiele ciekawszą wersję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny warkocz, ale ja niestety ja nie mam z czego go zrobić :) pozdrawam

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam tylko powiedzieć, że moja cała kitka wygląda mniej więcej jak Twoja jedna czwarta :D Warkocz na moich włosach wygląda więc niestety chlip chlip komicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger