Top 10 blogów, czyli kim Paulina się inspiruje i kogo lubi czytać :)

Hej hej:)
Przyznam, że sama lubię czytać takie posty. Dlaczego?Ano dlatego, że dzięki takim notkom poznaje naprawdę dużo ciekawych blogów. Sama mam kilka, jak nie kilkanaście ulubionych  , które odwiedzam codziennie Ba! Po ponad roku blogowania mogę stwierdzić, że są takie osoby, z którymi w jakiś sposób czuje się więź. Poznałam tu wiele ciekawych kobiet, które są dla mnie naprawdę inspiracją, ideałem i od których się wiele uczę:) Wymienię Wam dziś tylko 10, ale uwierzcie mi, że jest ich dużo, dużo więcej. Może pokusze się nawet o część drugą tej notki?:) Kto wie:)
Kolejność totalnie przypadkowa;)




Pewnie myślałyście, że na pierwszy ogień pójdzie jakiś makijażowy, kosmetyczny albo włosowy(swoją drogą dziwne słowo-włosowy:D) blog, a ja tu Wam przedstawiam blog parentingowy. Kasia, autorka jest niesamowicie ciepłą i życzliwą osobą. O czym pisze? A raczej o kim!:) O swojej przecudnej, kochanej, fantastycznej córeczce Mai:) Powiem Wam, że Maję "poznałam" kiedy miała 3 miesiące i od tego czasu razem z moją mamą namiętnie śledzimy ich bloga i fanpage:)


Moje kochane, poczciwe Joko:D Uwielbiam ją! Za cięty język, za to, że wali to co myśli:) Nie ma smarowania i lania wody czytelnikom:D Nie ważne czy dostanie produkt czy go kupi. Jak coś nie gra to mówi prosto z mostu:). Bardzo cenię jej recenzję i często się nimi  sugeruję:) Oprócz tego ma mnóstwo pomysłów na ciekawe posty i akcje, które często organizuje u siebie;)


Agunia była chyba pierwszą moją czytelniczką;D czytała te moje głupoty, te nie poukładane zdania:D Naprawdę długi czas była sama, a nie opuściła mnie;D Pamiętam jak przed założeniem bloga obserwowałam jej stronę i chciałam być kiedyś w tym miejscu co ona;) Mam nadzieję, że spisałam się chociaż  w 70% :)


Za co ją lubię?:) za tą pozytywną energię:D serio, ale zawsze jak wchodzę na jej bloga to mi się humor poprawia;D Nie wiem, może to kwestia tego jej zdjęcia, może dobrze napisanych recenzji? Ciężko mi powiedziec, ale naprawdę dziewczyna robi kawał dobrej roboty! Jej notki są zawsze dopięte na ostatni guzik i możemy sporo dowiedzieć się o produktach:)


Tej Pani to chyba nie muszę nikomu przedstawiać:)? 70% blogów jak nie lepiej zostało odmienione dzięki niej:) Ja również swój cudny szablon mam dzięki Karolinie;) Oprócz tego lubię u niej poczytać na inne tematy niż kosmetyki. Telewizja, życie codzienne, .. Jak dla mnie zupełnie inny blog niż pozostałe i za to ją niesamowicie cenię.


Niesamowity szacunek dla czytelnika, recenzje dokładne, również nie ma niepotrzebnego słodzenia. Wszystko opisane w sposób zrozumiały, z ładnymi zdjęciami. Już bardzo długo jestem wierną czytelniczką i jestem pewna, że to się nie zmieni:)


Już to kiedyś napisałam u Ewelinki na blogu, że uwielbiam tam wchodzić bo 80% kosmetyków o których ona pisze jest mi totalnie nieznane:D. Poza tym mam wrażenie, że ona zawsze w notce wyciska wszystko co wie o produkcie. Naprawdę nie raz się zastanawiam jak ona to robi. Ja na niektóre rzeczy nie zwracam nawet uwagi w produkcie, a ona wszystko tak super opisze. Nic nie umknie jej uwadze;D

Mentoska jest mistrzem robienia zdjęć telefonem:D Uwielbiam jej bloga, strasznie podoba mi się szablon, wszystko jest takie czyste, poukładane. Tak jak lubię:D Poza tym w każdej notce zawsze znajdę coś dla siebie:) Podziwiam ją również za odpisywanie na komentarze czytelników.. u mnie to raz wyjdzie, a 10 razy nie:(


Jest dla mnie niesamowitą inspiracją. Uwielbiam jej makijaże, precyzje, zabawę kolorem. Nieraz sobie myślę? Jak można tak połączyć kolory? A ona zawsze mi udowodni, że można i wychodzi to super;) Zaczęła kręcić filmiki i myślę, że będzie to robić dalej bo naprawdę jej super wychodzi;)


Polka, mieszkająca w Londynie. Przekochana, przeurocza osóbka;) Uwielbiam jej prywatne zdjęcia:) Cenie ją także za to, że jej komentarze są naprawdę szczere i widać, że czyta notkę od deski do deski, czyli szanuję moją pracę, a ja takich ludzi bardzo lubię :)


MOI KOCHANI TYCH BLOGÓW JEST DUŻO, DUŻO WIĘCEJ:)
KAŻDA OSOBA DO KTÓREJ ZAGLĄDAM JEST DLA MNIE WAŻNA I CENIĘ JEJ PRACĘ. 

CAŁUJĘ :*

62 komentarze:

  1. Znam prawie wszystkie blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprócz Sariny nie znałam żadnego z tych blogów i cieszę się, że dodałaś tę notkę, bo mam następne blogi do obserwowania ;) Są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam i podzielam do tych blogerek i ich blogów sympatię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię niektóre z tych blogów. Chętnie je czytam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tylko dwa więc dzięki za inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasje Karoliny znam i uwielbiam!!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/08/gold-blue-ice-bucket-challenge.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią poznam niektóre z tych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję Kochana za umieszczenie mnie w tak zacnym towarzystwie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Większość z tych blogów świetnie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję Ci Kochana za takie wielkie wyróżnienie :* Chyba jeszcze nikt nie napisał o mnie tylu miłych słów :) Niesamowite uczucie, kiedy ktoś docenia to, co robimy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. większość znam :) Joko i Monika są mi szczególnie bliskie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak miło, że znalazłam się pośród blogów do których chętnie zaglądasz:) i wzajemnie - bardzo lubię oglądać Twoje fachowo wykonane makijaże, bo ze mnie to antytalencie w malowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. O muszę pozagladać bi nie wszystkie znam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojeju, jeszcze nikt nigdy nie napisał tylu ciepłych słów pod moim adresem! Wprawiłaś mnie w cudowny nastrój! :))
    Kochana, Ty nie jesteś w tym miejscu co ja w 70%, Ty już dawno mnie przerosłaś! :) Twoje piękne makijaże, systematyczność, której mi brakuje, daleko mi do Ciebie! :) :* Dlatego tym bardziej cieszy mnie Twoje uznanie :)
    Ostatnio nie komentuje za często Twoich postów, ale czytam każdy! :D od zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko tego pierwsze nie znam, a resztę wymienionych przez Ciebie blogów również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Ci bardzo kochana za to, że mnie tu umieściłaś, spore wyróżnienie :*:* :) O dziwo wszystkie blogi znam i czytam! :D Ha! :D Ja bym też Twojego dodała do ulubionych, gdybym stworzyła taką listę :*

    OdpowiedzUsuń
  17. O widzę kilka znajomych blogów :) Joko to stan umysłu po prostu, też uwielbiam ją czytać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dokładnie:D lepiej bym tego nie ujęła;d

      Usuń
    2. Hahahaha takiego porównania jeszcze o sobie nie słyszałam :D Dziękuję :*

      W ogóle widząc siebie w tym poście serduszko się raduje. To ogromnie miłe co o mnie napisałaś Mery. Też jesteś jedną z moich ulubionych zakręconych blogerek i jak tylko mam czas staram się czytać wszystko co wyprodukujesz :* <3

      Usuń
    3. no widzisz czego się dowiedziałaś o sobie :) bardzo mi miło, że też mnie lofciasz:D

      Usuń
  18. Dzięki za wyróżnienie:) i to w jakim gronie:) większość dziewczyn znam i też gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja z tych wszystkich blogów znam może z .. jeden. Ale pootwierałam juz kilka linków i biorę
    się do wstępnego zapoznawania z nimi :) mam nadzieję że do mojej listy czytelniczej
    trafi kilka nowych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam taką nadzieje, bo są naprawdę godne uwagi:)

      Usuń
  20. Znam i czytam prawie wszystkie. Te dziewczyny są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam praktycznie wszystkie te blogi i też bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to nasze listy czytelnicze są bardzo podobne w takim razie;)

      Usuń
  22. żadnej z dziewczyn niestety nie kojarzę, ale cenie pracę każdego kto bloguję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. większość znam i lubię zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam wszystkie i najczęściej odwiedzam sarinacosmetics i pasje karoliny ;) Twój blog też bardzo lubię, a w moim rankingu na pewno dalabym Kulkę o wszystkim :) Kiedyś też wrzucę taki post, bo dobre blogi trzeba promować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana uwierz mi, że w drugiej części znajdziesz się i Ty i Kulka;D

      Usuń
  25. ja nie znam tych blogów ale chętnie zajrzę na nie w wolnym czasie :]

    OdpowiedzUsuń
  26. Większość znam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger