Pierwsze denko w tym roku :)

Witajcie :)
To chyba pierwszy miesiąc, kiedy udało mi się zużyć tyle produktów. Jak to zrobiłam?:) Nie wiem, ale jestem z siebie dumna :)
Jeżeli jesteście ciekawi jakie mam zdanie o wykończonych produktach, zapraszam na kanał :)

Produkty, o których mówię:
-Szampon Garnier Ultra Doux
-Odżywka Garnier Ultra Doux
-Odżywka Garnier Color Resost
- Suchy Szampon Isana
-Peeling Tutti-Frutti Kiwi i Karambola
-Peeling Tutti-Frutti Wiśnia i porzeczka
-Masło do ciała Perfecta Pomarańcza i Wanilia
-Kremowy żel pod prysznica Joanna Marcepanowe ciasteczka
-Żel pod prysznica Isana
-Żel pod prysznica Nivea
-Antyperspiant Rexona
-Płyn micelarny Ziaja





4 komentarze:

  1. Uwielbiam peelingi Tutti- Frutti :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling tutii frutii moim ulubieńcem ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze spróbować w końcu tutii frutii :). Widziałam coś dzisiaj w Biedronce może peeling też jest :).

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie szampon suchy Isany eksplodował w łazience:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger