Leniwa niedziela? Musi być makijaż!:)

Witajcie;)
Jak Wam mija niedziela? Szkoda, że to już mój ostatni wolny weekend :( Od jutra niestety wracamy do pracy, ale tyle dobrze, że na popołudniu :) Cały dzień kręcę Wam Daily Vloga, ale jeszcze mi czegoś brakowało, więc postanowiłam, że i makijaż jakiś zmaluję, a co!



 





Do makijażu użyłam:
* Twarz:
- Podkład Maybelline  Affinitone 03 Light Sand Beige
- Korektor Catrice Liquid Camouflage 020 Light Beige
- Bronzer W7 Honolulu
- Rozświetlacz MUR Golden Lights
* Brwi:
- Cienie Miss Sporty Quatrro
* Oczy:
- Cienie z paletki Sleek Vintage Romance (Honeymoon in Hollywood, Marry in Monte Carlo, Meet in Madrid, Romace in Roma, Bliss in Barcelona)
- Biała kredka no name
- Bordowy cień no name
- Cienie z paletki Maybelline Blushed Nudes
- Pigment z Kobo 510  Smoky Silver
* Usta:
- Pomadka No name
- Błyszczyk Delia 

 Lubicie takie makijaże?:)
PS. Wczoraj kręciłam Daily Vloga, więc jeżeli chcecie zobaczyć, zapraszam na kanał ;)
Kupujemy zasłony, zepsuliśmy auto, spacerujemy po mieście + mini test na żywo:)


12 komentarzy:

  1. Cudowny makijaż *.* czy tylko ja mam takie wrażenie, że brwi są delikatnie różowe? :D
    https://www.facebook.com/PhotoManiaczkaaa
    jeśli lubisz czasem obejrzeć jakieś zdjęcia i je ocenić zapraszam na moja stronkę o fotografii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny jest ten makijaż ! Cienie mają super nazwy i takie też są!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny delikatny i romantyczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie :) Pokazałaś że nawet róż nie musi być tandetny a piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny makijaż;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny makijaż :) Filmiki oglądam na bieżąco na TV, taki rytuał na dobranoc hihi, SmartTV to świetna rzecz jednak, a na początku nie byłam przekonana. Tylko gorzej z dodawaniem komentarzy pod filmikami w takim przypadku, właściwie to się chyba nie da albo ja nie potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny :) Ja w niedzielę z kolei odkryłam, że nie potrafię sobie zrobić zdjęcia makijażu i koniec ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful beat ! I wish to apprentice whilst you amend your website, how
    could i subscribe for a weblog web site? The
    account helped me a applicable deal. I were tiny
    bit familiar of this your broadcast provided vibrant transparent concept

    OdpowiedzUsuń
  9. There is definately a great deal to find out about this topic.
    I like all the points you made.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger