Relacja z ''Secrets of Beauty'', czyli o jednym z najlepszych weekendów w roku!

Witajcie kochani!
Jak wiecie, w miniony weekend odbyło się jedne z najważniejszych wydarzeń w moim blogowym życiu, a mianowicie miałam zaszczyt uczestniczyć w VI spotkaniu 'Secrets of Beauty'. Piszę tę relację w niedzielę po całej akcji właśnie po to,żeby żaden szczegół mi nie umknął. Kręciłam dla Was również film, który postaram się jak najszybciej zmontować :). 
Gdybym miała streścić relację do jednego słowa, to zapewne byłoby to coś niecenzuralnego:). Z racji tego że wiem, że mojego bloga czytają też młodsze osoby, to napiszę: WOW!!! Nie wiem nawet od czego zacząć i boję się, że z powodu emocji moja relacja będzie chaotyczna, ale postaram się wszystko streścić i opisać najlepiej jak potrafię. 



WSTĘP

Na moje szczęście spotkanie odbywało się niedaleko mnie, tak więc uniknęłam transportu publicznego. Do Hotelu Zacisze miałam ok. 15 km, więc pojechałam samochodem. Generalnie jak wiecie, kierowca ze mnie kiepski żeby nie napisać żaden :). Po pracy w piątek od razu wybrałam się na miejsce, żeby jak najwięcej wykorzystać te dni. Niestety na wyjazd wybrałam sobie najgorszą porę jaką mogłam wybrać bo po 16.00. Czaicie to? Piątek...16.00... długi weekend, który właśnie się zaczyna. Brawo Paulina, Oskar za pomysłowość. Nawet ekspresówka była przez jakiś czas zakorkowana, także możecie sobie wyobrazić co się w Żywcu działo. Oczywiście nie obyło się bez przygód. Na rondzie musiałam zajechać drogę karetce na sygnale. Sorry, nie moja wina, że myślałam, że ona jedzie w lewo :D;). Węgierską Górkę, czyli miejsce, gdzie znajduje się Hotel znałam doskonale, ale nigdy w te okolice nie zjeżdżałam z ekspresówki. Włączyłam GPS i co się okazało? Że zabłądziłam! Badum tssss... :) GPS zaprowadził mnie do jakiegoś lasu, bo kazał zjechać zjazd wcześniej. 
HOTEL/OKOLICE

Jak już wspomniałam wyżej, hotel był mi znany. Często odwiedziałam forty, które znajdują się niedaleko niego. Zazwyczaj dane mi było obserwować go tylko z zewnątrz. Tym razem miałam okazję wejść do środka i co? Szczęka na podłodze! Wszystko jeszcze pachnie nowością, bo hotel ma niecałe dwa lata. Mało tego, wystrój to typowo mój styl. Prosto, jednocześnie elegancko, czysto i nowocześnie. Idealne połączenie. W hotelu znajduje się naprawdę sporo atrakcji, z których mogą korzystać goście hotelowi. Strefa SPA, Wellness oraz strefa kosmetyczna to coś, co potrzeba każdej kobiecie:). Pokoje są niesamowicie przygotowane i dostosowane do potrzeb klientów. Ja byłam w pokoju z trzema innymi blogerkami i do dyspozycji miałyśmy salon, oraz dwa pokoje+oczywiście łazienkę. Jeżeli chodzi o wystrój i ogólne wrażenie jakie robi hotel, to mówię Wam szczerze, że naprawdę warto go odwiedzić. Dbałość o szczegóły, estetyka i przede wszystkim super jedzenie, to wizytówka tego miejsca!
Okolica, chociaż może mówię to nieskromnie, bo znam ją od dziecka jest niesamowita. Obiekt zlokalizowany jest w samym sercu Beskidu Żywieckiego, więc jeżeli lubicie góry, to jest to miejsce idealne dla Was!

PIĄTEK

Jak już udało mi się wyjechać z tego lasu i wyłączyć tego nieszczęsnego GPS dojechałam do Hotelu. Od razu na dzień dobry poznałam Agatę z bloga Agata Smaruje. Musicie ją koniecznie odwiedzić, bo krejzolka jakich mało! Nie minęło 10 min, i już znalazłyśmy wspólny język! Chwilę później dojechały dziewczyny z warsztatów świecowych i tym o to sposobem poznałam Gosię. Ta to dopiero jest Śmieszka :D. Swoją drogą bardzo śmieszna sytuacja, bo ciągle myliłam Agatę z Gosią:D. Poszłyśmy na obiado-kolację do restauracji, która jak pozostała część hotelu utrzymana jest w bardzo eleganckim stylu. Nie jestem jakąś fanatyczką jedzenia, nie fotografuję każdej kanapki i kawałka mięsa, ale powiem Wam, że krem czosnkowy i pierś z kurczaka w sosie jogurtowym do dania, które zapisuję na listę moich ulubionych dań :). W czasie obiadu dosiadły się do nas dwie pozostałe lokatorki z pokoju, a mianowicie Marta z bloga Tosinkowo i Bożena z bloga Mama Trójki. Poznałyśmy się, pogadały i dzięki Marcie odkryłam najpiękniejsze perfumy jakie do tej pory wąchałam, a mianowicie Calvin Klein Beauty <3. Po obiedzie postanowiłam z Gosią i Agatą, że pokażę im trochę okolic i wybrałyśmy się do Żywca :). Ogólnie mówiąc, było to bardzo wesołe autko, a ciągle włączająca się wycieraczka podczas zamykania bagażnika dała mi do myślenia, czy to auto nie wymaga egzorcyzmów:). Wróciłyśmy do Zacisza, posiedziałyśmy jeszcze z dziewczynami w pokoju, pogadałyśmy i wróciłam do domu.

SOBOTA

Wstałam o 6.30 i ledwo wyrobiłam się, żeby wyjechać o 8.30! No cała ja! Od razu jak przyjechałam zeszłyśmy na śniadanie. Potem czekał nas caaaaały dzień spotkań z osobami, które reprezentowały poszczególne firmy. Hotel znowu pozytywnie nas zaskoczył. W trakcie wszystkich prezentacji mieliśmy możliwość poczęstowania się kawą, herbatą i pysznymi muffinkami! Sobotę zaczęliśmy od prezentacji firmy Admit, która wprowadziła nas świat pięknego zapachu! Uwierzcie, że jak otwarły się drzwi do sali konferencyjnej, to nie mogłam się nadziwić, jak przepięknie unosi się cynamonowy zapach! Przeniosłam się do czasów dzieciństwa i świąt. Coś pięknego! Do tego Pan Jacek zadbał o nastrój przygaszając światła i zostawiając w większości tylko blask świec. Jak zaczynać dzień, to tylko tak! 


Kolejną firmą, którą miałam okazję tam poznać była firma DermoFuture Precision. Powiem Wam, że poznałam tam produkt, który koniecznie MUSZĘ mieć! Może w końcu uda mi się pozbyć tych wrednych, wstrętnych i paskudnych worów pod oczami! Chociaż na parę godzin, ale zawsze coś! Będę go aplikować przed kręceniem filmów bo wiem, że niektórzy przez to nie mogą na mnie patrzyć :D :). Miałyśmy również okazję zrobić własne peelingi! Fajna zabawa! Ja oczywiście musiałam nawalić za dużo zapachowej substancji, bo mimo tego, że peeling jest w torbie, w drugim kącie pokoju, to ja nadal go czuję:). 







Następnie przeszliśmy do tego, co lubię najbardziej, a mianowicie części makijażowej. Prawie mi kapcie spadły, jak zobaczyłam, że będzie je prowadzić p. Anna Mucha! Tak, ta Anna Mucha, która jest mistrzynią świata w Makijażu! Reprezentowała ona firmę Gosh. Masakra jak się ucieszyłam na jej widok :) Miałyśmy okazję poznać nowości marki, oraz p. Ania pokazywała jak konturować twarz, oraz aplikować sztuczne rzęsy. Jako że miałam full tapetę na sobie, to ani nie poćwiczyłam konturowania, ani naklejania rzęs. Mimo tego p. Ania jest naprawdę sympatyczną kobietą i udzieliła nam dużo makijażowych rad!


Po kilku godzinach wrażeń zeszłyśmy na obiad do restauracji, gdzie udało mi się lepiej poznać z kolejną piękną kobietą, a mianowicie Aliną z bloga Trend Dash. Potem dosiadł się do nas Grzesiek z bloga Wszystko o pielęgnacji Wracając do obiadu, to tym razem zabił mnie barszcz z uszkami, który przypomniał mi, że coraz bliżej święta i tagiatelle z kurczakiem, którego nie byłam w stanie dojeść :)


Po przyjściu na salę konferencyjną już czekała na nas Pani, która reprezentowała markę Sylveco. Dowiedziałam się naprawdę dużo o pielęgnacji naturalnej. Poznałam serię tej firmy i miałam okazję po dotykać nowości, których jeszcze nie widziałam :). Nie wiem jak pozostałym uczestnikom, ale jeżeli chodzi o zapachy to najbardziej przypadła mi do gustu seria Vianek :). 





Dzień już dobiegał końca, więc zostały nam tylko dwa wykłady. Odwiedziła nas również Pani z Naturativ. Swoją drogą ostatnio dostałam od nich bardzo fajną paczkę, której się nawet nie spodziewałam! Wykład jak dla mnie był bardzo ciekawy. Mogłyśmy poznać tajniki certyfikacji a co najciekawsze składniki, które mogą być i szkodliwe i nie w naszej pielęgnacji. Nie wiedziałam, że takie coś jest możliwe :) Myślałam, że jak coś jest szkodliwe to jest i kropka. Jak się okazuje w strefie Beauty nic nie jest czarne albo białe :)




Pora na ostatni wykład i znowu przenosimy się w świat zapachów. Polskie Świece, a dokładniej Pan Jacek reprezentujący firmę opowiedział nam o procesie tworzenia świec, przedstawił produkty i ogólnie było bardzo przyjemnie :). Jedna ze świec już od kilku godzin umila mi wieczór paląc się w kuchni :). 



Nadszedł czas pożegnania:). Czekał na nas jeszcze koncert, ale musiałam niestety wyjść, bo miałam mieć gości. Zeszłam do restauracji, pożegnałam się z dziewczynami. Szkoda tylko, że nie trafiłam na organizatora Michała z bloga Twoje źródło urody. Wow człowieku, zrobiłeś naprawdę kupę dobrej roboty, a Krysia i Marysia skradły totalnie moje serce!!!<3 :)

Wróciłam do domu obładowana torbami, z przepełnioną kartą w aparacie i nieschodzącym bananem na twarzy! Udało mi się zamienić kilka słów z Mazgoo i StellaLily Beauty. Żałuję tylko, że nie mogłam się poznać lepiej z większą ilością kobiet, które również brały udział w warsztatach. Chcę Wam serdecznie podziękować za naprawdę świetną zabawę i mam nadzieję, że kiedyś również uda mi się uczestniczyć w takim wydarzeniu! Zakładając bloga w życiu nie pomyślałabym, że poznam tylu ludzi i dowiem się tylu ciekawych rzeczy! Michał, jeszcze raz Ci dziękuję! Ja średnio umiem zorganizować urodziny dla kilku osób, a tym bardziej takie wydarzenie na takim poziomie! 

Post z nowościami, które dostałam od firm również ukaże się na dniach :)


45 komentarzy:

  1. Jejku, dobrze, że jakoś dojechałaś mimo tych przygód po drodze. Ja niestety musiałabym przejechać całą Polskę aby pojawić się na tym cudownym weekendzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, mam nadzieję, że kiedyś uda nam się spotkać;) Może akurat gdzieś w Twojej okolicy odbędzie się takie spotkanie :)

      Usuń
  2. Świetna relacja!!! Podziwiam Cię za tak szybki raport ze spotkania, ja mam tak wielki natłok wrażeń i myśli, że pewnie jeszcze trochę czasu minie zanim coś napiszę :)
    Co do egzorcyzmów słyszałam, że strona egzorcysta.pl daje radę.
    Miło było Cię poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od razu wolę wszystko opisać coby nie zapomnieć :)Serio? Nie znałam tej strony :)
      Mi również było miło Cię poznać :)

      Usuń
  3. Mega zazdroszczę możliwości udziału w takim wydarzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale musiałaś mieć świetny wypad! :) Bardzo ciekawią mnie te świece a więc liczę na jakieś info :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że kiedyś będziemy miały okazję się spotkać na takiej imprezie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na See Bloggers miałam okazję chwile pogadać z Anią Muchą i być na jej warsztatach - też byłam pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sympatyczna bardzo :) Mam nadzieję, że i my kiedyś pogadamy :)

      Usuń
  7. Wcale nie myliłaś mnie z Gosią, przecież nie wyglądamy jak siostry bliźniaczki :D. Czy może... nie myliłaś mnie z Agatą? To jak to było? która jest która? :P

    dobrze było Cię poznać, nasz żywiecki promyczku z gigawarkoczem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie na zawsze będziecie AGATA-GOSIA i GOSIA-AGATA ;D
      Mi Was również było bardzo miło poznać :) Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wpadniecie!

      Usuń
  8. Ja dziękuję Ci że byłaś z nami i że dołączyłaś do naszej SoBowej rodziny :) mam nadzieję że do zobaczenia wcześniej niż pewnie wiosną na kolejnym Secrets of Beauty i Złotych Jabłkach :)

    Ciesze się że muffiny mojego wypieku smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze nieraz się spotkamy!
      Dzięki, były mega :D:)

      Usuń
  9. Atmosfera tam musiała być super ;) świetne są takie spotkania

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyłapałaś mnie obiektywem na grzebaniu w jakimś kosmetyku :P A tak serio, to spotkanie super, żałuję, że nie udało nam się pogadać. Myślałam, że te dwadzieścia parę osób to mało, ale tyle było atrakcji, że z połową nie miałam jak słowa zamienić ;) Oby jeszcze była okazja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że to Ty! No żałuję, że nie miałyśmy okazję zamienić chociaż słowa:) Mam nadzieję, że uda nam się nie raz pogadać :)

      Usuń
  11. Bylo mi bardzo miło:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej zazdroszczę wykładu o naturalnej pielęgnacji;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego prowadzonego przez SYLVECO? czy NATURATIV? :)

      Usuń
    2. No właśnie :)
      Naturalna pielęgnacja ważna sprawa :)

      Usuń
  13. Powiem tylko ŁAŁ i wielkie wielkie zazdro :)
    Widać że atmosfera było super a Ty się dobrze bawiłaś :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawiłam się niesamowicie :) Może kiedyś Ci się również uda być na takim wydarzeniu :)

      Usuń
  14. Ty śmieszku, Ty...
    Miło było następnym razem nocujesz z nami i łoisz to co trzeba i z kim trzeba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laska, ja bez % jestem niepoważna, a co dopiero po % :D
      Kochana jesteś !:*

      Usuń
  15. Było świetnie <3

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że kiedyś będziemy miały okazję się spotkać na takiej imprezie , świetne zdjęcia i super recenzja (Y)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam nadzieję :) Cieszę się, że moja relacja przypadła Ci do gustu :)

      Usuń
  17. Oglądałam relacje z tej imprezy na pewno było super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Zapraszam wkrótce na moją, bo też coś przygotowałam :)

      Usuń
  18. Świetna impreza. Po raz kolejny żałuję, że mi się nie udało zorganizować wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam jak weszłam do hotelu i mnie zamurowała Twoja uroda, nie wiedziałam czy mówić cześć czy nie, no takie piękne oczy i włosy... Twój facet to szczęściarz ! Cieszę, się, że chociaż chwilę udało się nam pogadać, mam jednak niedosyt i trzeba będzie to nadrobić ;) Hah trochę mi Es naopowiadała w pociągu co się tam działo :D ( tym bardziej żałuję, że mnie tam nie było :P) Ściskam i pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No teraz to mnie zawstydziłaś :D Dziękuję! Ja ogólne tam stałam jak taka 'torba, bo nikogo nie znałam osobiście :D Oj działo się działo :D Śmieszkowaniom nie było końca! :D Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy i pogadamy na spokojnie ;*

      Usuń
  20. Super było się spotkać :D Zgadzam się w zupełności - jeden z najlepszych weekendów roku!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że udało Ci się znaleźć wspólny język z dziewczynami i że spędziłaś miło czas :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger