Aliexpress: Gadżety za kilka groszy.CZ.II- Strefa Beauty

Witajcie poniedziałkowo!

Dziś przychodzę do Was z kolejnym wpisem z serii 'Aliexpress, gadżety za kilak groszy'. Nawet nie pomyślałam, że tak się Wam spodobają takie wpisy! Jeżeli jeszcze nie widziałaś/eś pierwszej części, w której omawiałam gadżety do włosów, zapraszam [tutaj].

Na początku chciałabym przypomnieć podstawowe reguły tych wpisów.

1. Posty te NIE SĄ SPONSOROWANE

2. Nie będę tu polecać podróbek kosmetyków czy ubrań, ponieważ brzydzę się podróbkami.
W tym wpisie skupmy się na strefie Beauty

Jeszcze z informacyjnych wpisów, kurs dolara na dzień dzisiejszy tj. 19.04.2017 wynosi:

1 USD = 3,96 PLN

Dobra, jedziemy!




Cena: ok. 30,18 zł
Do kupienia: [klik]


Takie małe wyjaśnienie, gdyby ktoś nie wiedział co to. Nie, to nie pumeks :). To specjalne mydełko (gąbka) do czyszczenia pędzli.

Cena: 8,24 zł
Do kupienia: [klik]



Cena: 7,88 zł
Do kupienia: [klik]


Cena: 11,80 zł
Do kupienia: [klik]


Cena: między 18,41 zł a 22,77 zł
Do kupienia: [klik]



Cena: 6,89 zł
Do kupienia: [klik]

Cena: 12,71 zł
Do kupienia: [klik]


Cena: 7,88 zł
Do kupienia: [klik]

Cena: 19,17 zł
Do kupienia: [klik]

Cena: 5,87 zł
Do kupienia: [klik]


Cena: 55,48 zł
Do kupienia: [klik]

Zainteresował Was jakiś gadżet?
Mi się podoba ten stojak do suszenia pędzli strasznie <3

26 komentarzy:

  1. Bardzo fajne i przydatne gadżety :) Kosmetyczka super!

    Ps. Obserwuję i zapraszam do siebie http://kamytestowanieirekomendowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wybrać perełki, które sama bym chętnie przytuliła :)
      Na pewno zajrzę do Ciebie, dziękuję za wizytę :)

      Usuń
  2. Super, jednak nie mam jakoś zaufania do tej strony. Wybrałaś super rzeczy no i ich cena jest niesamowita :D
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo:) a czemu boisz się Aliexpress?:) Jak masz problem z zamawianiem, to u mnie na blogu również znajdziesz o tym wpis :)

      Usuń
  3. gadżety wyglądają słodko i w szczególności podobają mi się pędzle :D ale jakoś sama nie mogę się przekonać do zamawiania z tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pędzle są strasznie słodkie <3 masz rację! Uwielbiam takie kobiece gadżety :) A czemu nie możesz się przekonać?:)

      Usuń
  4. Ja na Aliexpressie kupuje głównie jakieś drobne rzeczy, pokroju chockerów, bo wychodzą duuużo taniej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle i kosmetyczka wymiatają :) Niestety nie mogę jakoś wykonać przelewu, co za tym idzie, nie mogę nic zamówić z tej strony :/

    http://fabrykaurody15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Ja przygotowuje post z rzeczami które kupiłam na ali

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy - ja lubię tam kupować, ale nie mam czasu na przeglądanie, dlatego lubię takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie uwielbiam wpisy z zakupami i takimi wishlistami z Ali:)

      Usuń
  8. Pierwszy pędzel i te syrenkowe <3 Płytkę mam identyczna i lubię ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie typowe unicorny dla mnie :D :D :D
      Wiedziałam, że z tą płyteczką to do Ciebie trafię :D

      Usuń
  9. Mam te szczotki, pędzle rybki są fantastyczne. Ostatnio zamówiłam na sztuczne kwiaty i czyściki do garnków, takie które usuwają nawet przypalony tłuszcz, czekam na przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używasz ich do konturowania? Ja właśnie szukam jakichś fajnych kwiatów typowo do zdjęć właśnie :). A o tych czyścikach to cuda słyszałam! Daj znać jak dojdą czy ciekawe maja taką moc!

      Usuń
  10. Pędzle wyglądają uroczo tak jak i kosmetyczka ;) Ja zamawiam czasem drobiazgi do kuchni. Można trafić ciekaw gadżety za grosze a nawet gdyby nie doszły to strata niewielka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie! Ja jestem tego samego zdania, że za kilka groszy to nie szkoda zamawiać :)

      Usuń
  11. Gąbka do czyszczenia pędzli mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiedziałam, że jest taka gąbka do czyszczenia pędzli :D Ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha świetnie wyglądają te rybne pędzle, ale jednak stojak najlepszy z całego wpisu. Chętnie bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha ! wiedziałam ! wszystkie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana- na ali przecież nie ma podróbek....to REPLIKI :P
    Strasznie fajny wpis- z chęcią sięgnęłabym po tę lampę- myślisz, że spełnia swoją funkcję?

    OdpowiedzUsuń
  16. Skusiłas mnie tym mydełkiem :) nie sadziłam ze jest cos takiego do szorowania pedzelków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger