Moje narzędzie do pracy- Chmiurio
Witajcie!
Ale się cieszę, że już połowa tygodnia
chociaż muszę przyznać, że ten leci mi niesamowicie szybko. W sumie aż trudno
mi uwierzyć, że jeszcze tylko kilka dni i koniec wakacji! Współczuję wszystkim
tym, którzy muszą wrócić do szkoły ;).
Dziś przychodzę do Was z wpisem o pewnym
narzędziu które mi, jako bloggerowi, oraz pewnie wielu z Was jest w stanie
ułatwić życie! Jeżeli jesteście ciekawi o czym mowa, zapraszam na post!
Zanim założyłam
bloga, niejednokrotnie zastanawiałam się jak to jest, że Ci ludzie który piszą
potrafią jeszcze studiować, prowadzić dom i mieć inne pasje poza blogowaniem,
Szczerze wydawało mi się to nie dorzeczne bo należę do tych osób, które robią
coś albo na 100% albo wcale. Życie zweryfikowało moje myślenie wtedy, kiedy
sama założyłam swoje miejsce w sieci. Na początku wszystko było proste. Pisałam
sobie kiedy chciałam, nie miałam też wielu współprac na koncie, więc wszystkie
jakieś tematy ‘biurowe’, czy okołobiznesowe miałam w głowie. Lata leciały, blog
się rozwijał, a ja zaczęłam tracić panowanie i kontrolę and tym wszystkim.
Inaczej zachowujesz się i inaczej tworzysz, jeżeli blog jest tylko Twoją
odskocznią. Sporo zmienia się wtedy, kiedy blog stanowi również Twoje źródło utrzymania.
Wtedy musisz się zorganizować, musisz pamiętać o zleceniach, bo w tej branży
można nawalić tylko raz. Jeżeli zaczniesz zapominać o zadaniach, zaczniesz
robić wszystko od niechcenia-przepadniesz. Potem ciężko się wygrzebać z tego
wszystkiego i z powrotem wybić, żeby zostać zauważonym przez reklamodawców.
Na początku
wystarczył mi zwykły zeszyt. To w nim zapisywałam wszystkie pomysły, inspiracje
i ogólnie jakoś to szło. Wpisywałam tam również wymagania co do konkretnych
współprac, daty publikacji itd. Potem zwykły zeszyt przestał mi wystarczyć.
Zresztą wiecie, lepiej jest jak coś masz w komputerze, bo wtedy nawet na
wyjeździe mam do tego dostęp, kiedy np. zapomnę notatek. Na początku tworzyłam
w wordzie i excelu. Było to jakieś rozwiązanie, które służyło mi około 2 lat.
Potem, przez przypadek trafiłam na platformę https://chmiuro.pl/pl. Szczerze? To był strzał w 10!
Platforma jest
szalenie prosta w obsłudze, ale niesamowicie pomocna w prowadzeniu firmy czy
bloga. Możecie na niej zaplanować wszystko. Ja zazwyczaj rozpisuję w niej wpisy
i zapisuję najważniejsze warunki współprac + terminy. Uwielbiam zapisywać tam
zadania, prowadzić swój kalendarz działań i tworzyć listy mailingowe. Co
najważniejsze, platforma jest za darmo, więc może ją przetestować każdy.
Jak widzicie
zaplanowałam zadanie, wykonam, odhaczę i mam świadomość, że moja praca została
wykonana.
Polecam to
miejsce w sieci nie tylko tym z Was którzy prowadzą bloga, ale również
właścicielom firm, którzy w natłoku obowiązków obawiają się, że o czymś
zapomną. To narzędzie CRM uporządkuje Wasze wszystkie miejsca i zadania w
jednym miejscu!
A Ty znasz
Chmiuro?
Jak organizujesz
swoją pracę?
nigdy wcześniej nie słyszałam o Chmiuro ale chętnie odwiedzę tą platformę i sprawdzę
OdpowiedzUsuńSpróbuj Żanetko, na pewno się przyda!
UsuńJest wiele sposobów organizacji, które są skuteczne i co najważniejsze darmowe. Z tego nie skorzystam, bo po co płacić.
OdpowiedzUsuńOn jest darmowy jak zaznaczyłam :)
UsuńNie słyszałam o tej platformie, ale we wrześniu ją założę, bo teraz będzie mi coraz trudniej wszystko planować
OdpowiedzUsuńKoniecznie wypróbuj :)
UsuńWszystko pod kontrolą :)
Nie znam i raczej nie chcę poznawać bo blog to jest dla mnie odskocznia...
OdpowiedzUsuńJa teraz powoli zaczynam go traktować jak pracę, więc sama rozumiesz:)
UsuńOoo miło poznać nową platformę do organizacji :)
OdpowiedzUsuńDaj znać jak wypróbujesz :)
UsuńJa zaprojektowałam swój własny planner i większość notuję właśnie w nim. Mam też tablicę suchościeralną naklejoną na szafę obok biurka, gdzie notuję markerem notatki na szybko :)
OdpowiedzUsuńTaka tablica to mój plan na przyszly rok ;)
UsuńKoniecznie musze sprobowac :D
OdpowiedzUsuńpolecam :)!
Usuń