Kontynuuacja współpracy z Akademią Umysłu cz.2 PAMIĘĆ
Hej;)
Nie wiem jak Wy,ale u mnie chyba coraz gorzej z tą pamięcią:D
ciągle o czymś zapominam,coś mi ucieka..Pani Ewa w ramach kontynuacji współpracy pozwoliła mi wybrać program,który chcę przetestować.Na szczęście Akademia Umysłu w swoim asortymencie posiadała program PAMIĘĆ ,więc grzechem by było nie przetestować. :)
Na opakowaniu zabezpieczającym mamy podane informacje o programie
Proces instalacji jest bardzo prosty i każdy sobie z nim poradzi bez problemu:)
Jak widać mamy do wyboru 16 gier,które pomagają nam ćwiczyć pamięć.Chciałabym Wam przedstawić niektóre z nich:)
1.PLASTRY MIODU-usprawnia pamięć krótkotrwałą
Na każdym plastrze pojawia się osa z numerkiem.Naszym zadaniem jest odtworzenie pól na których pojawiały się osy w kolejności rosnącej.
Łatwe i przyjemne ćwiczenie.
2.KELNER-zapamiętywanie dwóch odrębnych informacji
Przedstawione osoby składają zamówienie i naszym zadaniem jest wybranie z dań podanych obok,tych,które one zamówiły i dopasowanie prawidłowo dań do osoby:)
Bardzo ładnie mi poszło nie powiem:)
3.GEOMETRYCZNA ZAGADKA-rekonstruowanie określonego układu bodźców
Pojawia się fioletowa figura.Następnie niektóre pola stają się białe.Naszym zadaniem jest odnalezienie pól,które przybrały białą barwę;)
Też sobie poradziłam :)
4.RYMOWANKI-Umiejętność posługiwania się techniką rymowanek liczbowych
Szczerze powiem,że kompletnie sobie nie poradziłam z tym zadaniem:D nie wiem czemu,ale jakoś nie potrafiłam ogarnąć o co chodzi:D
5.WIZYTÓWKI-Umiejętność zapamiętywania nazwisk i twarzy
Na początku możemy zobaczyć zdjęcia osób i przyporządkowane im nazwisko,miejsce zamieszkania czy hobby.Karty się odwracają i musimy dopasować odpowiednie dane do odpowiednich osób;)
Też dałam radę i ładnie odpowiadałam.
6.PLUS I MINUS-Rozwijanie zdolności matematycznych i logicznego myślenia
Jak widzicie na ekranie pojawiają się działania liczbowe,bardzo proste z resztą;)
Należy je rozwiązać.Następnie karty się odwracają i naszym zadaniem jest ułożenie rosnąco wyników.
Tu pomyliłam się kilka razy,ale nie z dodawaniem i odejmowanie tylko kolejnością:D
7.LABIRYNT-Poprawia zdolność zapamiętywania relacji przestrzennych
Należy zapamiętać drogę jaką ślimak musi przemierzyć do jabłka.Niestety nie możemy zobaczyć całego pola;) musimy polegać na własnej pamięci:)
I w tym zadaniu moja pamięć zawiodła na maxa:D
8.LISTA ZAKUPÓW
Mamy podaną listę zakupów.Należy ją zapamiętać,a potem z przedstawionych obrazków wybrać co mamy kupić.Mi jako kobiecie to zadanie wyszło najlepiej:D
9.POSZUKIWANY
Naszym zadaniem jest zapamiętanie każdego elementu pokazanej osoby,ponieważ nigdy nic nie wiadomo,który brakujący element będziemy musieli wskazać;)
10.KOLEJNOŚĆ KOLORÓW
Musimy zapamiętać ,który kolorek i ile razy pulsuje:) Następnie powtórzyć wszystko bezbłędnie;)
Bardzo fajne zadanko;)
Chcecie więcej?:)
Na płytce znajduje się również:
-igła i nitka
-rada
-pasujący symbol
-grupowanie monet
-lista wyrazów
Reasumując:
Bardzo fajny program,który pomaga nam ćwiczyć pamięć bawiąc się przy tym.Mamy również pomocnika marynarza(postać można zmienić),który motywuje nas do działania;)
Chętnie do niego wracam i ciesze się,że miałam okazję go przetestować:)
TERAZ AKADEMIA UMYSŁU OFERUJE -30% NA SWOJE PRODUKTY,TAKŻE ZAPRASZAM DO ZAKUPU;)
Jeżeli nie macie jeszcze prezentu na święta dla bliskich,to szczerze polecam;)
Nie wiem jak Wy,ale u mnie chyba coraz gorzej z tą pamięcią:D
ciągle o czymś zapominam,coś mi ucieka..Pani Ewa w ramach kontynuacji współpracy pozwoliła mi wybrać program,który chcę przetestować.Na szczęście Akademia Umysłu w swoim asortymencie posiadała program PAMIĘĆ ,więc grzechem by było nie przetestować. :)
Na opakowaniu zabezpieczającym mamy podane informacje o programie
Proces instalacji jest bardzo prosty i każdy sobie z nim poradzi bez problemu:)
Jak widać mamy do wyboru 16 gier,które pomagają nam ćwiczyć pamięć.Chciałabym Wam przedstawić niektóre z nich:)
1.PLASTRY MIODU-usprawnia pamięć krótkotrwałą
Na każdym plastrze pojawia się osa z numerkiem.Naszym zadaniem jest odtworzenie pól na których pojawiały się osy w kolejności rosnącej.
Łatwe i przyjemne ćwiczenie.
2.KELNER-zapamiętywanie dwóch odrębnych informacji
Przedstawione osoby składają zamówienie i naszym zadaniem jest wybranie z dań podanych obok,tych,które one zamówiły i dopasowanie prawidłowo dań do osoby:)
Bardzo ładnie mi poszło nie powiem:)
3.GEOMETRYCZNA ZAGADKA-rekonstruowanie określonego układu bodźców
Pojawia się fioletowa figura.Następnie niektóre pola stają się białe.Naszym zadaniem jest odnalezienie pól,które przybrały białą barwę;)
Też sobie poradziłam :)
4.RYMOWANKI-Umiejętność posługiwania się techniką rymowanek liczbowych
Szczerze powiem,że kompletnie sobie nie poradziłam z tym zadaniem:D nie wiem czemu,ale jakoś nie potrafiłam ogarnąć o co chodzi:D
5.WIZYTÓWKI-Umiejętność zapamiętywania nazwisk i twarzy
Na początku możemy zobaczyć zdjęcia osób i przyporządkowane im nazwisko,miejsce zamieszkania czy hobby.Karty się odwracają i musimy dopasować odpowiednie dane do odpowiednich osób;)
Też dałam radę i ładnie odpowiadałam.
6.PLUS I MINUS-Rozwijanie zdolności matematycznych i logicznego myślenia
Jak widzicie na ekranie pojawiają się działania liczbowe,bardzo proste z resztą;)
Należy je rozwiązać.Następnie karty się odwracają i naszym zadaniem jest ułożenie rosnąco wyników.
Tu pomyliłam się kilka razy,ale nie z dodawaniem i odejmowanie tylko kolejnością:D
7.LABIRYNT-Poprawia zdolność zapamiętywania relacji przestrzennych
Należy zapamiętać drogę jaką ślimak musi przemierzyć do jabłka.Niestety nie możemy zobaczyć całego pola;) musimy polegać na własnej pamięci:)
I w tym zadaniu moja pamięć zawiodła na maxa:D
8.LISTA ZAKUPÓW
Mamy podaną listę zakupów.Należy ją zapamiętać,a potem z przedstawionych obrazków wybrać co mamy kupić.Mi jako kobiecie to zadanie wyszło najlepiej:D
9.POSZUKIWANY
Naszym zadaniem jest zapamiętanie każdego elementu pokazanej osoby,ponieważ nigdy nic nie wiadomo,który brakujący element będziemy musieli wskazać;)
10.KOLEJNOŚĆ KOLORÓW
Musimy zapamiętać ,który kolorek i ile razy pulsuje:) Następnie powtórzyć wszystko bezbłędnie;)
Bardzo fajne zadanko;)
Chcecie więcej?:)
Na płytce znajduje się również:
-igła i nitka
-rada
-pasujący symbol
-grupowanie monet
-lista wyrazów
Reasumując:
Bardzo fajny program,który pomaga nam ćwiczyć pamięć bawiąc się przy tym.Mamy również pomocnika marynarza(postać można zmienić),który motywuje nas do działania;)
Chętnie do niego wracam i ciesze się,że miałam okazję go przetestować:)
TERAZ AKADEMIA UMYSŁU OFERUJE -30% NA SWOJE PRODUKTY,TAKŻE ZAPRASZAM DO ZAKUPU;)
Jeżeli nie macie jeszcze prezentu na święta dla bliskich,to szczerze polecam;)
Produkt otrzymałam w ramach współpracy z AKADEMIĄ UMYSŁU
*Fakt iż dostałam produkt za darmo nie wpłynął na moją opinie
Lubicie takie programy?:)
*Notka publikuje sie automatycznie,ponieważ prawdopodobnie o tej porze będę pochłonięta robieniem ostatnich zakupów świątecznych:D
Przydałby mi sie taki program.
OdpowiedzUsuńBardzo fajne są te programy z tej serii. :)
OdpowiedzUsuńFajna sprawa, pomysłowa :)
OdpowiedzUsuńmam ten pogram - fajny jest ;)
OdpowiedzUsuńtej częsci jeszcze nie miałam, ale ciekawi mnie to z twarzami :P
OdpowiedzUsuńojj takie coś by mi się przydało, moja pamięc jest tragiczna :P
OdpowiedzUsuń