Puder BB QUIZ SPF15

Hej hej;)
Ale dziś miałam męczący dzień.. padam po prostu. Jutro też się lepiej nie zapowiada, więc mimo, że mam wakacje, to ciągle czasu na wszystko brak..

Ostatnio pisałam Wam, że udało mi się nawiązać współpracę z firmą Quiz cosmetics. Oprócz cieni i lakieru, który recenzowałam tu, dostałam również puder BB.Przyznam szczerze, że o kremach BB słyszałam, ale o pudrze już nie;)


Standardowe, plastikowe opakowanie, bez zbędnych ozdobników. Zamykane na "klik". W sumie zawsze przy takich łamię sobie paznokcia, ale tu nie miałam takiego problemu:P

 o dziwo kolor trafił na 100% w moje gusta. Myślałam, że będzie za ciemny jak każdy puder, który kupuję;) Na szczęście idealnie komponuje się z moim naturalnym kolorem cery.

Pewnie jesteście ciekawi, czym różni się puder BB od zwykłego pudru?:) też byłam ciekawa i w sumie już po drugim użyciu widzialam różnicę. Na pewno zdecydowanie mniej się pyli. Ma taką jakby "tępą" strukturę. Niby nabieramy go na pędzel, ale w sumie nawet tego nie widać. Nie wiem czy to dobrze tłumaczę, ale mam nadzieję, że wiecie o co chodzi:D O! To jest na takiej zasadzie, jakbyście chciały nabrać puder na pędzel, a nie zdjęły tej przezroczystej osłonki:D

A jak działanie;)? Używałam go na weselu i przyznam, że w połączeniu z pierre rene sprawił, że nawet o 4.00 rano kiedy wracałam do domu, moja twarz była w prawie idealnym stanie. Nie podkreśla suchych skórek, nie uczula, nie robi efektu maski, idealnie się wtapia. No cóż więcej chcieć?:) Jest to mój drugi puder z tej firmy i kolejny, który mnie nie zawiódł.

tu możecie go lepiej poznać;)

OCENA:5

Produkt dostałam w ramach współpracy z firmą
 *Fakt, iż dostałam produkt za darmo, nie wpłynął na moją opinię.




Co jeszcze możecie mi polecić z firmy QUIZ?;)

24 komentarze:

  1. Kurczę, sama nie wiem - kolor jak dla mnie mało zachęcający...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem z niego zadowolona i ładnie się prezentuje na buzi. Za taką cenę naprawdę się opłaca go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten puder, jeszcze nie miałam takiego BB :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fanie, że się sprawdził i zaciekawiłaś mnie tym BB, ciekawy opis jego hehe ale ważne, że wiadomo o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. CHyba wolę jednak sypkie pudry ale ciekawa jestem bardzo tego BB :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wcześniej nie słyszałam o pudrze BB. Zaciekawił mnie ten produkt przyznać muszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czemu ale nie darzę tej firmy zaufaniem...

    OdpowiedzUsuń
  8. od nich miałam tylko lakiery do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  9. No popatrz ja też nie słyszałam o pudrach BB.
    Zaciekawiłaś mnie, może to była by jakaś alternatywa dla pudrów których nie używam bo zapychają mnie regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. oo podoba mi się :D z chęcią bym go wypróbowała na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda na naprawdę ciemny, u mnie kwalifikuje się na bronzer już :D szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda na twojej twarzy..

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak fajnie, że ma SPF 15 ;) Mogłabym go nakładać i nie martwić się, że słońce mi spali twarz :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy ten puder :)) Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje się ciemny. Pewnie stosowałabym go jako bronzera.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie miałam nic z tych produktów :-/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się po nim dobrego działania, więc mile zaskoczył.

    OdpowiedzUsuń
  17. rzadko używam pudru i mam chyba z 5 opakowań w zapasie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś mi się nie podoba za bardzo. No i wydaje się dużo za ciemny niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam takiej formuły - BB puder? Ciekawe.
    Kolor zdecydowanie nie dla mnie, za bardzo "opalony" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana Pauliko, zapraszam Cie na moj pierwszy filmik. Ciekawa jestem co myslisz..:)
    https://www.youtube.com/user/SuperKateWo/videos

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger