Moja jesienna wishlista;)

Hej hej;)
Na wielu blogach widziałam już Wasze jesienne wishlisty, więc pomyślałam, że i u mnie pojawi się taki post. Oczywiście jak każda z nas chciałabym mieć duuuużo, duuużo rzeczy, ale ograniczyłam się do kilku podstawowych, które chcę dziś zaprezentować :)

Tak jak wspomniałam ostatnio w filmiku ja nie lubię kominów, ale jestem niesamowitą fanką chust. Klimat folk stał mi się jeszcze bardziej bliższy, odkąd pokochałam Cleo:D. Uwielbiam wszystkie motywy folkowe, mogłabym się nimi otaczać i teraz na mojej liście jest chusta nawiązująca do tego.

Idzie jesień, coraz ciemniej się robi i na tym traci i jakość zdjęć i jakość filmików. Z zamiarem zakupu lampy nosze się od dawna i mam nadzieję, że do końca roku będzie u mnie.
Moja kolekcja pojedynczych  cieni rozrasta się niesamowicie(co udowodnię Wam w dzisiejszym filmiku:D), więc wypadałoby mieć je wszystkie w jednym miejscu. Co prawda wolałabym paletę bez kształtu( w sensie kółka, czy prostokąty), ale zobaczymy co jeszcze z tego wyniknie:) Najwyżej spakuję tam tylko okrągłe cienie i heja;)

Rower to mi się od bardzo dawna marzy:) Jesień kojarzy mi się właśnie z wycieczkami rowerowymi. Niestety aktualnie dzielę swój rower na pół z tatą, ale może udałoby mi się mieć coś swojego. Różowy byłby fajny, ale nie wiem czy mogę gdzieś taki dostać :D.
 Jesień bez ciepłego swetra to nie jesień ;). Ja poluję teraz na jakiś ze śmiesznym nadrukiem:) Nie mam 60 lat i mogę sobie raz od czasu zaszaleć, a co:D!
Zmarzluchem jestem niesamowitym, a czasem nie wypada jeszcze zakładać czapki, więc takie nauszniki byłyby dla mnie idealną alternatywą :)


I tak wygląda moja wishlista;)
Nie jest chyba tego dużo;)



36 komentarzy:

  1. Ja miałam piękne nauszniki w zeszłym roku, Michael Kors, dostałam od przyjaciółki i ktoś mi ukradł w pracy :(( smuuuutno

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uwielbiam folkowe motywy :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nauszniki się u mnie by nie sprawdziły, bo jak wieje, to ja bym wolała coś choćby na czubek głowy ;)) Fajny wesoły sweter, a chusta taka też fajna sprawa, też noszę się z zamiarem takiej listy, może nabiorę energii po weekendzie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nabieraj i publikuj, może coś odgapię :D

      Usuń
  4. a ja już o zimie myślę, zamiast o jesieni i poluję na kurtałkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez marzylaby mi się lampa, bo u mnie w mieszkanku jest raczej ciemno i obiektyw tez dość słaby. . Ale niestety w tym roku już na pewno nie dam rady:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam nadzieję, że się uda, ale kto wie jak wypadnie:D

      Usuń
  6. Wczoraj tak doszłam do wniosku, że przydałby mi się nauszniki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten rowerek , spodobał mi sie bardzo:)

    ____________
    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się przymierzam do zakupu lampy, powiedz mi proszę, masz już jakąś konkretną na oku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nic konkretnego, totalnie sie nie znam..

      Usuń
  9. rower jest cudowny! też taki chcę!

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taką chustkę :D białą ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi takie chusty z czymś innym się kojarzą :D Ale chyba też sobie taką sprawię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rower i mi się marzy i na pewno sobie kupię, ale już na wiosnę :D
    Chustę w góralskim stylu mam, czarno -czerwoną, dorwałam w SH już dość dawno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale zazdroszczę.. ja nigdzie nie mogę znaleźć :D

      Usuń
  13. mam takie nauszniki tylko cale białe a paleta magnetyczna też mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na mojej liście również znajdują się chusty, jednak ich zakup będzie dla mnie nie lada wyzwaniem - dopiero po zakupie kurtki stwierdziłam, że jej kolor do niczego nie pasuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Rower tez bym chciała, bo narazie pożyczam od mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz jakich dobrych rodziców mamy;D

      Usuń
  16. Na jakieś fajne nauszniki też muszę się skusić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger