16 komentarzy:

  1. juz patrze:) i zapraszam do madziakowo na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie ostatnio właśnie wyszukuje takich filmików, dzięki ;)

    claudiaa11225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jutro obejrzę z wielką chęcią :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sam szampon z Garniera w końcu sobie zakupiłam i co... oczywiście użyłam może raz i został u mojego brata w innym mieście kiedy u niego nocowałam :] Brawo Joko :D Po jednym użyciu ciężko określić, ale podobał mi się i chyba kupię jeszcze raz.
    Śliczny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ubolewam, bo oglądam w pracy i nie mogę zobaczyc filmików :( może filmik i ciutkę tekstu, żeby wprowadzić tych, którzy nie mogą zobaczyć w sens postu? :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twój śląski akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ups... Byłam przekonana, że jesteś Ślązaczką, ta twarda i dźwięczna wymowa końcówek i inne takie... Widocznie dawno nie słyszałam góralki :). Co nie zmienia faktu, że baardzo lubię słuchać (i oglądać), jak opowiadasz. Dwanaście minut filmiku mija jak jedna chwila ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic się nie stało;* bardzo mi miło;* a ja myślałam, że 12 min to dużo:D

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger