14 komentarzy:

  1. Super zakupy :)
    Płyn micelarny kiedyś stosowałam, ale nie do końca mi odpowiadał.
    A na opryszczkę polecam plastry Compeed - stosowałam i są na prawdę skuteczne, 1-2 dni i opryszczka wygojona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie myślałam o nich, ale nie wiedziałam jak działają;)

      Usuń
  2. Jak ja lubię Cię słuchać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój kochany toniczek z Ziaji ;) zużyłam już hektolitry tego ogóra :P
    Fajne legginsy, muszę wybrać się do TM ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger