Moje pytania z Ask'a, czyli pół żartem, pół serio:)

Witajcie :)
Jakiś czas temu stworzyłam ask'a i zaprosiłam Was do zadawania mi pytań. Niektóre były śmieszne, inne normalne, a innych całkowicie nie rozumiem:D.




Czego dotyczył twój ostatni zakład?
 
Nie zakładam się :) 
 
 
co do twoich oczu, polecam dobrą kosmetyczkę i zrobienie masażu, który przepusi limfe :)
 
Jaką limfę?:) Nie rozumiem :D To było pytanie ?:D 
 
 
co to ten projekt BBC? uwielbiam książki i sama bym poznała jakieś nowości
 
 To projekt, który polega na tym, że BBC wydało listę książek, które warto przeczytać w swoim życiu:). Mi kilka pozycji udało się przeczytać, ale niestety nie wszystkie dam radę 'przełknąć' :). Jeżeli jesteś zainteresowana jakie książki znajdują się w tym projekcie, zapraszam do zakładki na blogu :) 
 
 
  Czy zarabiasz dzięki blogowi? Jeśli tak to jakie są to kwoty? I od jakiego czasu prowadzenia bloga, zaczęłaś zarabiać pieniądzę dzięki blogowaniu?
 
Nie zarabiam pieniędzy. U mnie działa tylko współpraca barterowa.
 
 
 
A od jakiego czasu od rozpoczęcia przygody z blogowaniem zaczęłaś współpracę? I Czy to Ty zaoferowałaś propozycje współpracy, czy firma sama się odezwała?
 
Hm... po 3 mc? Akurat firma do mnie pierwsza napisała i była to firma, która oferowała lizaki na ból gardła, syropy na gardło itd. :) 
 
 
 
Kiedy twoj asystent zrobi ci sesje zdjęciową?:D
 
Wkrótce :D 
 
 
 
  Czy grozi nam globalne ocieplenie? Co myślisz na ten temat?
 
Nie wiem, ciężko mi się wypowiedzieć :) 
 
 
 
Dzień Dobry Mery Czy Ty wiesz, że jesteś wspaniała? :D Pozdrawiam Joko! :D
 
Haha dzięki :D domyślam się i wzajemnie <3 :*
 
 
 
Czy masz rodzeństwo :D
 
Niestety/stety nie :D 
 
 
 
Czy Twój manager cenzuruje te pytania? :D 
 
haha nie :D można pytać o wszystko:D 
 
 
 
Lubisz zasypiać w zupełnej ciemności czy przy świetle?
 
w ciemności :) 
 

już kilka pytań padło o włosy. serio, czekoladowy brąz byłby dla Ciebie boski. zaryzykujesz.....? :)
 
Boje się :) 
 
 
jestem niesmiały ?,,,,
 
nie znam Cie;) 
 

jak wspominasz średnią szkołę?
 
hmm... średnio:) 
 

miałaś jakiś konflikt w czasach liceum?
 
chodziłam do technikum, ale miałam :) 
 
 
 
cześć. ogladam twojego bloga juz dawno, jestes super! uwielbiam twoj styl, zrob wiecej filmikow OOTD!
 
Bardzo mi miło ;) Na pewno się pojawią :) 
 

Czy masz chłopaka?

 
nie;) 
 
 
Czy do zakochania potrzeba jeden krok?

W moim przypadku raczej nie:D



szybko sięgasz po antybiotyki? czy raczej wolisz domowe sposoby walki z chorobą?
 
Oj niestety szybko ;/ nienawidzę domowych sposobów...



Od kiedy blogujesz? 
 
W maju równe 2 latka;)



Czyżby zakochana tylko w kolorkach? :> 
 
Tak jest :D



jak sobie radzisz z katarem?
 
Nijak, muszę to jakoś przeżyć;)


Wisła legia ? Real barcelona ? ..... kto lepszy wedlug Ciebie ?
 
Nie oglądam sportu :)



smsy czy moze dlugie rozmowy noca ?:)
 
smsy ;)


iphone czy moze android ???
 
android;)


STS to bukmacherskie zakłady sportowe. więc brunet czy łysol?
 
Nie zwracam uwagi na takie szczegóły. Dla mnie najważniejszy jest charakter :)


Wolałabyś przystojnego bruneta, który ma 172 cm czy może łysego z STS?
 
A co to jest STS?


romantyczna kolacja sporządzona przez chłopaka czy raczej kino ????
Jeżeli chłopak umie gotować to może być kolacja :)



sportowe czerwone auto u faceta czy raczej combii rodziny ?
Nie zwracam uwagi na samochód tylko na charakter faceta :)



Skoro chętnie spróbujesz jalfreziego to polecam też pumexa w czekoladzie! Wolisz gorzką czy mleczną? a może białą?
 
Nie wiem o co chodzi z tym pumeksem:) a wolę mleczną :)


pomarancza ??? czy moze piwnica pub kameralnie ????
 
Pomarańcza i klimat :)


Cześć. Jestem Twoim wiernym fanem i chciałem zapytać czy lubisz poznawać nowe smaki? Np Indyjski kurczak jalfrezi z ryżem pilau koncernu smak indii dostępny w sklepach Simply?
 
Lubię poznawać nowe smaki i chętnie zapoznałabym się również z tym :)



jak ci sie układa z pumeksem ?
 
a kto to jest pumeks????? 
 
 

czemu tak rzadko pokazujesz swoich friendsów na blogu ;p
 
Bo się nie chcą pokazywać ;D



Ostatni makijaż wykonany podkładem z Maybelline? :) bo bardzo ładnie w nim wyglądasz :)
 
Nie nie ;) Max factor :) To tylko taki żarci sytuacyjny był :D 
 

W czekoladowym brązie byłoby Ci super! Ewentualnie coś jaśniejszego;) kasztanowy?
 
oj zapłakałabym się za blondem:) 
 
 
 
Myślałaś kiedyś o seksie w samochodzie z kolegą z dawnych czasów?
 
Nie myślałam:D 
 
 
 
Jeżeli poznała byś chłopaka" łobuz jakich mało" co byś zrobiła?? :d
 
Zależy :D być może nawet się zakochała :) 
 
 
 
czy nie myslalas nad zmiana koloru włosów?
 
Nie, a powinnam?:) 
 
 
 
Ile lat prowadzisz bloga?

na maja będzie 2 lata :) 
 
 
 
Czy menager dobrze sprawuje swoja funkcje? :D
 
Idealnie :D Nie chcę innego :D 
 
 

Na co najchętniej tracisz czas? 
 
Nie lubię tracić czasu :) 
 
 
Mam nadzieję, że poznaliście mnie lepiej, a jeżeli ktoś jeszcze chce o coś zapytać, to zapraszam tutaj;) 
 
Ps. dalej nie wiem kto to pumeks:D
 
 
 

8 komentarzy:

  1. ja też uwielbiam zasypiać w ciemności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oł masakra xD Ale można się było tego spodziewać po anonimowych pytaniach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pytania i ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie intrygująca ta zagadka z pumeksem. Jeśli to czyta apeluję, żeby się ujawnił! :D
    "Czyżby zakochana tylko w kolorkach? :>‎ " Podoba mi się to pytanie ^^ może masz jakiegoś adoratora który liczy na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre pytania aż nas zawstydziły :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre pytania powalają :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż za różnorodność pytań i zagadnień, od bloga aż po życie intymne, ludzie chcą wiedzieć wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger