Moja letnia Wishlista :)

Cześć :)
Jak Wam mijają wakacje? :) Szkoda, że już nie ma takich upałów ;) Chociaż wiecie jak to jest. Za ciepło-źle, za zimno-źle... Polakowi nigdy nie dogodzisz:) Na dodatek mam już wyniki ze wszystkich egzaminów i oficjalnie mogę powitać 5 semestr!!! Uff... ale ulga :)

Dziś przychodzę do Was z moją letnią Wishlista ubrań. Nie oszukujmy się, chciałabym podjąć współpracę z firmą OASAP, więc kliki są mile widziane ;) Nie będę Wam przecież oczu mydlić, że marzę akurat o tych ubraniach i akurat wszystkie mi się marzą z jednego sklepu :) Jeżeli chcecie mi pomóc i zobaczyć mnie w jakiejś stylizacji to klikajcie :) Obiecuję, że nie zabraknie ani filmików, ani makijaży, ani prywaty :) Ubrania to po prostu dodatek :) Czuje się coraz lepiej w swoim ciele i chciałabym go pokazać światu (jakkolwiek dziwnie to zabrzmiało:D)


Zacznijmy może od sukienek :)


 
 
 
 klik
 
 

 klik




Jak widzicie prawie całkowicie postawiłam na kolor. Lato to przecież czas szaleństw, radości. Wybrałam swoje ulubione kroje. Jak wiecie szukałam idealnej sukienki baaaardzo długo, mierzyłam wiele modeli, ale teraz przynajmniej wiem, w czym wyglądam dobrze,a w czym nie najlepiej. Strasznie spodobały mi się też koronki. Uwielbiam to, że są takie bardzo kobiece, seksowne i jeszcze nigdy nie miałam okazji nosić czegoś takiego :)


Czas na kombinezony :)










Kombinezon marzy mi się już od  dawna. Nie wiem czy pasuje do mojej figury, ale po prostu nie mogę się na nie napatrzyć :D. Wydaje mi się, że z dłuższymi nogawkami bardziej by mi pasował, ale cóż... jak szaleć to szaleć ! :)


I do kompletu buty :)













I tak prezentuje się moja wishlista :) Spodobało Wam się coś?:)

14 komentarzy:

  1. Sukienki skradły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam sobie trochę, mam nadzieję, że współpraca Ci się uda :) Mi najbardziej przypadły do gustu ostatnie buciki - genialne i sama bym chętnie takie przygarnęła :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ania z bloga napiszę nam życie! :) Klik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam :) Ale śliczne sukienki <3 I jakie czaderskie buty :D ja próbuję współpracy z dresslink, wczoraj robiłam swoja wishlistę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty świetne ! Poklikam zaraz ,mam nadzieję że współpraca się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka w kropki świetna, trzecia i piąta też :)) Buty nieźle zakręcone ;)) Powodzenia, poklikane :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka w grochy ekstra! A i ta koronkowa ładna, ale pewnie bardzo prześwitująca :) Klik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienki mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej sukienki się mi spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam takie buciki i są bardzo wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta druga sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kombinezony! Ach ;)
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  13. tak, ten szafirowy kombinezon i czarno-białe buty :) śliczne są

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger