Nowe Hobby- zdobienie paznokci i idealny do tego zestaw.

Witajcie :)
Szkoda, że już koniec weekendu nie? Pogoda dziś typowo jesienna co mnie nie cieszy zbytnio. Upały nie fajne, ale taki wiatr i deszcz to też nic dobrego. Jutro idę w końcu na rehabilitację i zobaczymy co z tego będzie.
Dziś przychodzę do Was może nie tyle co z recenzją jak z przedstawieniem Wam zestawu, który jakiś czas temu kupiła mi mama. Skąd w ogóle wziął się pomysł na zdobienie paznokci? Kiedyś przez totalny przypadek trafiłam na profil Yagala na instagramie i przepadłam totalnie ! To, co ta dziewczyna robi z paznokciami, to przekracza ludzkie pojęcie ! Chciałam się zaopatrzyć w jakieś pojedyncze sztuki pędzelków, ale wychodziło mi to za drogo a nie wiedziała, czy taka zabawa mi się spodoba. Ostatnio będąc w Naturze zobaczyłam ten zestaw i wiedziałam, że musi być mój! W końcu 15 zł/ 15 szt. to chyba nie dużo co nie?:)


Pędzelki znajdują się w przezroczystym opakowaniu. Niektóre z nich zabezpieczone są specjalną nakładką. Prawdę mówiąc nie wiem czemu nie wszystkie tylko niektóre:). Mają białe trzonki, które pięknie i elegancko się prezentują. Niestety nie mogę Wam więcej powiedzieć o ich jakości, bo po prostu jeszcze nie miałam czasu żeby ich użyć. Chciałam Wam tylko pokazać, bo może jest tu jakaś kobietka, która też ma chrapkę pobawić się w zdobienia, a nie chce na to wydawać dużej kasy :)




I zapraszam na prezentację każdego pędzelka.



















Nie wiem jeszcze który do czego służy, ale inspiruje się filmikami na YT :)
A Wy lubicie ozdabiać swoje pazurki?;)

37 komentarzy:

  1. podziwiam wszystkie osoby, które zajmują się zdobieniem paznokci :) próbowałam kiedyś się za to wziąć , ale jednak makijaż mi wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! Mam nadzieję, że jakoś ogarnę chociaż podstawy :)

      Usuń
  2. Łoo matko i córko ! Ja sama nie wiem który jest który, a co niektóre wyglądają jak do rysowania kresek na oku :D Brawo ja, pędzelki do oczu :P Sama chętnie przyozdobiła bym jakoś swoje paznokcie więc taki zestaw bardzo by mi pod pasował :) A wychodzi na to, że jeden pędzelek kosztuję przysłowiową złotówkę więc taniej się chyba nie da i na początek wystarczy.. Od czegoś trzeba zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zauważyłam na fb, że myślałaś, że to do oczu :) No jeżeli chodzi o cenę to racja;) Nie widziałam tańszego pędzelka niż 1 zł:)

      Usuń
  3. Fajna sprawa. Muszę koniecznie się przyjrzeć tym pędzelkom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki jeszcze raz za informację ;-) Ja dopiero zaczynam przygodę ze zdobieniami więc na pewno mi się przyda taki zestaw ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu :) Polecam się na przyszłość :) Daj znać jak u Ciebie się sprawdzi:)

      Usuń
  5. Super sprawa. Ja niestety nie mam talentu, ale podziwiam u innych pięknie zdobione paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam :D chyba, że dzięki temu zestawowi go odkryję :D

      Usuń
  6. ja też własnie je zamówiłam i już czekam na przesyłkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. oj pędzelków u mnie cała masa.. ;) Mam identyczne, tylko innej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale mega zestaw ; o a zastanawialam się nad zdobieniem paznokci pędzelkami, chce go! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubie i nie umiem ozdabiać paznokci i też mega podziwiam osoby które się tym zajmują :). Ja chyba nie mam cierpliwości, wole makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo podziwiam :) mi się ręcę trzęsą jak emerytce:D

      Usuń
  10. miałam kiedyś zestaw pędzli do zdobienia, ale jakoś średnio z niego korzystałam i się zagubił :) a Twój zestaw świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się muszę w ońcu naumieć robić pazury ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Szukałam jakiś czas temu takiego zestawu i nigdzie nie było :D. Lece po nie, może będą :P

    OdpowiedzUsuń
  13. super sprawa dla fanek zdobienia paznokci! czekam na Twoje pierwsze efekty!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne może sama się na nie skuszę bo dobrze jest mieć więcej pędzelków ;) Co prawda ostatnio rzadziej malowałam ręcznie ale jesienią pewnie bardziej mi się będzie chciało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, ale tanie! Daj znać jak się sprawdzają ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzle piękne, ale ja niestety nie mam artystycznej duszy. Kupię przyjaciółce to w nagrodę może coś mi na pazurkach namaluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam taką pół-na pół artystyczną :) a z koleżanką świetny patent :D

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger