Zmiany związane z blogiem.

Witajcie;)
Jeden dzień egzaminów za mną. Jeszcze jutro to jakoś przeżyć i z głowy:)
Dzisiaj szybki post, który planowałam napisać od dawna, ale naprawdę żyję ostatnio na wariackich papierach i zapomniałam o tym totalnie. Na kanale i blogu szykują się zmiany, które stopniowe będę wprowadzać.




Bloga prowadzę już 3 lata prawie. Dużo? Zależy. Dla jednych tak, a dla drugich to dopiero początki. Powiem Wam, że naprawdę tak mi to przeleciało, że nawet nie wiem kiedy. Blog z założenia miał być kosmetyczny i taki jest. Nie wiem czy zauważyliście, ale powoli wprowadzam te zmiany. Blog nie jest już tylko blogiem kosmetycznym, ale również lifestylowym. Pojawiają się tu notki motywacyjne, o życiu, jakieś porady. Wciągnęło mnie to. O kosmetykach dalej będę pisać, ale mam zamiar wprowadzić kilka stałych serii. Zaczęło się od '1 miesiąc=1 blog', ale uwierzcie mi, że to nie koniec;). Mam jeszcze parę pomysłów, których nie zdradzę:). Ograniczę współprace. Współpraca to fajna rzecz. Mam ich na koniec ponad 50, ale w tym roku postanowiłam, że będę wybierać te, które naprawdę będą mnie satysfakcjonować. Wprowadzę również trochę mody. Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje stylizacje.


Mam jeszcze inne plany, ale o tym wkrótce :)
Trzymajcie się kochani!
 

15 komentarzy:

  1. Powodzenia i dalszych sukcesów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc czekamy z niecierpliwością na nową odsłonę. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie, najlepsze współprace to takie które cieszą :) I gdzie recenzje aż chce się pisać :) Będę zaglądać oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia kochana! :) lubię każde Twoje notki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na egzaminach :) Będę czekać z niecierpliwością na wpisy modowe i stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie powodzenia w dążeniu do zmian na blogu! Oby okazały się dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zaczęłam dodawać notatki nie tylko z recenzjami :) Fajna odskocznia, poza tym, że czytelnikom się podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger