Ombre+syrenka+gradient=paznokcie idealne :)

SOBOTA!
Tak właśnie chcę się dziś z Wami przywitać:) Uwielbiam, kocham, kocham i uwielbiam :) Dziś oczywiście standardowo domowe porządki, potem jedziemy do mamy i jutro znowu wolne :). Wszystko by dziś było spoko, gdyby mnie nie bolała głowa tak strasznie.. Nie wiem czy to pogoda czy co?
Dziś chciałabym Wam pokazać pazurki, które robiłam wczoraj w Beauty Club Leśna. Wcześniej miałam kwadraty,a  teraz postawiłam na migdałki. Pierwszy raz spróbowałam również syrenki i szkła. Jak dla mnie, zdobienie idealne. Bardzo bym prosiła osoby, którym się coś nie podoba, o nie wyrażanie tego w wulgarny sposób, bo naprawdę ja jestem zadowolona w 100% i nie chcę robic przykrości osobie, która zdobienie wykonywała bo gdyby coś było nie tak, na pewno bym jej o tym powiedziała. Tak jak wspomniałam na snapie (kochamkolorki93) krytyka- ale konstruktywna w każdej sytuacji!








Lubicie syrenkę i szkło?

26 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor, ale okropny kształt tych pazurkow. Zupełnie Ci nie pasuje. Ale i tak super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinię :) Mi w takim razie żaden kształt chyba nie pasuje, bo jak miałam kwadraty, to też czytałam, że mi nie pasują :) Ja osobiście dużo lepiej czuję się w migdałkach niż w kwadratach:)

      Usuń
  2. Samo zdobienie bardzo mi się podoba, kolorki są obłędne :) Syrenkę i efekt szkła uwielbiam :) Niestety kształt jest trochę nieodpowiedni, być może dlatego że paznokcie są za długie? Może nie podoba mi się ta długość i kształt bo sama wolę gdy są krótsze, zwłaszcza gdy naturalna płytka nie jest zbyt długa, ale oczywiście to moje subiektywne zdanie i ty nie musisz się z nim zgadzać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, sam efekt piękny, ale długość paznokci dziwna i taka nieestetyczna :)

      Usuń
    2. Uwierzysz, że moje paznokcie naturalne odkąd stosuję żele są tak długie jak te?:D Mi się długość podoba, ale to pewnie temu, że ja nigdy wcześniej nie mogłam mieć takiej długości:(

      Usuń
  3. Syrenkę lubię bardzo! jednak szkło nie trafia w mój gust. :-)
    Paznokcie piękne! :-)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się pierwszy raz zdecydowałam na szkło,bo widziałam u RLM chyba :)

      Usuń
  4. Możesz cos zrobić takimi dlugimi pazbokciami?:D piękne są! Ja sama tez lubię długie, ale takimi to nie wiem czy potrafiła bym cos zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Pewnie, nawet umiem łańcuszek sama zapiąc :D

      Usuń
  5. to naprawdę paznokcie idealne, piękny kolor, ja noszę krótsze ale takie mnie zachwycają!

    OdpowiedzUsuń

  6. Efekt szkła jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie - za dużo zdobień na raz no i zdecydowanie za długie. Pewnie źle bym się czuła. Jeżeli jednak dobrze się czujesz z barokowymi zdobieniami na mega długich paznokciach - to czemu sobie nie zrobić? Każdy z nas ma inny gust. Kolor bazowy i efekt syrenki bardzo mi się podoba. Noś na zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam paznokci takiej długości a zawsze mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Syrenka wyszła pięknie !
    Wow ❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger