Szybki, codzienny makijaż i moja ulubiona pomadka :)

Witajcie :)
Naszło mnie dziś od rana na malowanie. Może to nie jest nie wiadomo jak trudny, ani inspirujący makijaż, ale właśnie w takim neutralnym najlepiej się czuję. Chciałam też wypróbować paletkę cieni z Sephora, którą dostałam od Asi :* Mam na ustach nową pomadkę z Golden Rose, która po pierwszym użyciu skradła moje serce! Nie przedłużając, wrzucam Wam kilka zdjęć :)




LISTA KOSMETYKÓW:
- Podkład Maybelline Affinione 03
- Puder Wibo Fixing Powder
- Bronzer Sensique Medium Bronze
- Rozświetlacz Wibo
- Tusz do rzęs My secret 3 in 1
- Brwi Freedom Soft Brown
- Pomadka Golden Rose 01

10 komentarzy:

  1. ładniutki!!! lekki idealny na dzień, w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna cera i bardzo ładny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka, zwłaszcza jej kolor jest boski !

    Uwielbiam pomadki GR <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się, mi też właśnie wpadła w oko ta pomadka, świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie u Ciebie wygląda ta pomadka z GR :) Ja do niej jestem zbyt blada ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na co dzień makijaż bardzo ładny, ale sama nie wiem czy pasowałaby mi ta szminka :D
    Świetny ten Twój blog, zostawiam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kobieta i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż, ta pomadka ma naprawdę piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger