Aliexpress: Gadżety za kilka groszy. Cz. I- Włosy

Witajcie :)
Jak ja to mawiam, "czwartek, to taki prawie piątek'':). W sumie dla mnie teraz nie ma różnicy jaki dzień tygodnia obowiązuje. Wszystko mi jedno i tak mam wolne ;).
Dziś chciałabym rozpocząć serie wpisów na blogu, które mam nadzieję przypadną Wam do gustu. Planuję rozpocząć serię, w której raz w tygodniu będę prezentować Wam ciekawe akcesoria z Aliexpress. Na początku chciałabym zaznaczyć dwie sprawy, żeby nie było żadnych nieścisłości:
1. Posty te NIE SĄ SPONSOROWANE
2. Nie będę tu polecać podróbek kosmetyków czy ubrań, ponieważ brzydzę się podróbkami.
Dziś zaczniemy od góry, czyli od akcesoriów do włosów. Postarałam się, żeby ceny mieściły się w granicach mniej niż 50 zł. Znajdziecie tu również akcesoria, które będą kosztować mniej niż...5 zł!
Zanim zacznę, chcę zaznaczyć, że kurs dolara na dzień przygotowania wpisu, czyli 5.04.2017 przedstawia się następująco:

1 USD = 3.98 PLN

Ok, wszystko jasne, więc możemy zaczynać :)


CENA: ok. 17 zł
Do kupienia:  klik

 CENA: ok. 95 gr.
Do kupienia: Klik 


 CENA: W zależności od koloru między 11zł, a 13 zł.
Do kupienia: klik 


CENA: ok. 7,30 zł
Do kupienia: klik

   CENA: ok. 2,70 zł
Do kupienia: klik

  CENA:  ok. 3,80 zł
Do kupienia: klik

 CENA: Ok. 3,40 zł
Do kupienia: klik 

 CENA: Ok. 20,40 zł
Do kupienia: klik 

 CENA: ok. 10,40 zł
Do kupienia: klik 

 CENA: ok. 9,75 zł
Do kupienia: klik 

 CENA: 7,88 zł
Do kupienia: klik 

CENA: ok. 54 zł
Do kupienia: klik 

CENA: 11,90 zł
Do kupienia: klik 

 CENA: ok. 4,46 zł
Do kupienia: klik 

Uff... to by było na tyle:)
Podobają Wam się moje propozycje?
Robicie zakupy na Ali?

22 komentarze:

  1. Fajne te kwiatowe opaski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie bym przygarnęła takie wianki z kwiatków, przydały by mi się do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie mogę przekonać sie do noszenia tego typu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Aliexpress :D Tam są takie urocze cudeńka za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na pewno będę zaglądać. Czy planujesz też wpis o gadżetach potrzebnych do zdjęć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Sama takich poszukuję ciągle :)
      Zapraszam Cię serdecznie na kolejne wpisy :)

      Usuń
  6. Ale cudne kilka z nich kupiłabym dla córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. do tej pory zamawiałam u nich głównie akcesoria do paznokci, bardzo podobają mi się także sztuczne kwiaty, które wyglądają jak żywe

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te ozdoby! A opaska króliczek przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne gadżety. Muszę kupić taką opaskę z uszami :D ale jakoś nie mam czasu żeby siąśc do zamówienia na ali.

    OdpowiedzUsuń
  10. ten pierwszy wianek jest niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger