Moje ostatnie makijaże + ich wykonanie step by step :)

Witajcie kochani!
Jak Wam mija środa?:) Ja zorganizowałam dziś babskie popołudnie :). Pewnie jak czytasz tego posta, to ja jestem z mamą w kinie :). Wybrałyśmy się na jakąś nową komedię. Film akurat  na czasie jeżeli chodzi o moją aktualną sytuację, ponieważ jego tytuł to. 'Miłość aż po ślub'. Dam znać, czy było w ogóle warto się wybrać :).

Jak wiecie albo i nie, jakiś czas temu nawiązałam współpracę z portalem Mądrzy Rodzice. Przyznam, że jest to dla mnie niesamowite wyróżnienie, że to właśnie mi się udało :). Przygotowuję dla strony makijaże, które przedstawiam w formie tutorialu. W dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić moje propozycje i odesłać do strony, gdzie pokazuję, jak je wykonać.


1. ZIELONY SMOKEY EYES TUTORIAL [klik]





2. WIECZOROWY MAKIJAŻ Z BŁYSKIEM TUTORIAL- [klik]




3. DELIKATNY SMOKEY EYE W BRĄZIE- TUTORIAL [klik]




Który najbardziej przypadł Wam do gustu? 
Dajcie znać koniecznie!

6 komentarzy:

  1. przepiękne są, bardzo pasuję Ci kreski

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne makijaze <3 Gratuluje wspolpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuudo ! uwielbiam takie kolorki ... Gratuluję i powodzenia życzę w współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ! 😍 Tez tak chce ! Hihi
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne, szkoda ,że sama nie umiem takich zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger