Makijaż paletą MUR Rose Gold.

Dzień dobry kochani!
Udało mi się w weekend wygospodarować troszkę czasu i w końcu włożyć pędzle w moją nową paletę do makijażu. Jak wiecie mam ich kilka, ale na pierwszy ogień poszła ta z MUR Rose Gold. Napiszę Wam kilka słów co o niej myślę, chociaż tak jak wspomniałam- jest to mój pierwszy makijaż nią i nie chcę wydawać pochopnych sądów.
Zacznę najpierw od tego, że paleta niesamowicie pachnie!  Serio, jest to moja 5 czekoladka, ale żadna do tej pory nie miała tak intensywnego zapachu! Pokazywałam ją Wam w całej okazałości kilka postów wcześniej. W opakowaniu znajduje się kilka matowych i błyszczących cieni. W tym makijażu chciałam postawić na błysk i mat w jednym. Paleta jest bardzooo inspirująca i można nią naprawdę działać cuda! Jednak po pierwszym użyciu nie uważam, że jest ona jakoś znacząco różniąca się od poprzedniczek. Podobno te nowe czekoladki są ulepszone, ale ja nie widzę zbytnio różnicy. Podobnie jak w starszej wersji- są cienie mocno napigmentowane i słabo napigmentowane. Te, których używałam nie blendowały się źle, ale mimo wszystko trzeba uważać. Całość prezentuje się tak jak na zdjęciach poniżej:)








Jak Wam się podobają takie makijaże? Macie te palety?

10 komentarzy:

  1. Pięknie, zmysłowo, kobieco. Podoba mi się ten rozświetlający akcent na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny makijaż, masz do tego talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kolorystyka. Ja niestety obawiam się takich odcieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie!!
    uwielbiam tę paletę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się takie kolory na oczach, ale sama bym chyba w takich źle wyglądała :P Super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczny makijaż, uwielbiam takie odcienie. Sama mam 4 czekoladki (było jeszcze 5, ale podczas ,,sezonu" letniego się zniszczyły...
    Przesyłam buziaki, http://kolorowazuzita.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, ten kolor bardzo łądnie podkreśla twoją tęczówkę:) Pozdrawiam!

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger