Promocja w Rossmanie- moje TOP 5.

Hej kochane!
Witajcie w nowym tygodniu!
O promocji w Rossmannie chyba już każda z nas słyszała i przyznam, że ja słyszeć słyszałam dużo, ale do teraz nie wiem o co w niej chodzi, czemu niektórzy skorzystali wcześniej, a niektórzy później- nie wiem! Niemniej jednak chciałabym Wam przedstawić moje 5 typów, które zawsze kupuje bez względu na to, czy jest promocja czy nie :). Mam nadzieję, że moje typy przypadną Wam do gustu i podzielicie się w komentarzu swoimi perełkami! 


1. Tusz do rzęs L'oreal Vollume Million Lashes- uwierzcie mi, ze testowałam naprawdę sporo tuszy do rzęs. Tych droższych i tych tańszych. Tych z mniejszą/większą szczoteczką, ale żaden, naprawdę żaden z nich nie sprawdził się tak jak ten. Nie ukrywam, że jego regularna cena jest dość zaporowa, ale w promocji dorwiecie go za dobre pieniądze ;). Służy mi przez cały miesiąc codziennego użytkowania i umila każdy makijaż pięknym zapachem <3 
Cena regularna: 63,99 zł
Cena po obniżce -49% : 32,64 zł

2. Lovely K'lips- o tych pomadkach było tyle wszędzie wiadomości, że musiałam się skusić podczas którejś promocji w Rossmanie. Oczywiście kredkę zgubiłam gdzieś na samym początku, ale pomadka mi służy do dziś. Umówmy się, nie jest to jakość wysokopółkowej Kylie, ale przy normalnym, codziennym makijażu daje spokojnie radę! 
Cena regularna: 20,29 zł
Cena po obniżce -49%: 10,35 zł

3. L'oreal True Match- najlepszy, najukochańszy podkład z jakim miałam do czynienia! Na mojej niesamowicie suchej cerze utrzymuje się naprawde długo! Nie waży się, nie ściera, nie robi efektu maski! Jedyne do czego się mogę przyczepić to to, że niestety ciężko go znaleźć w naprawdę jaśniejszym odcieniu i nawet najjaśniejszy kolor jest dla mnie za ciemny..
Cena regularna: 46,89 zł
Cena po obniżce -49%: 23,91 zł

4. Lovely Silver Highlighter- Nie wiem co Wy o nim myślicie, ale jak dla mnie, to nawet Becca się kryje! Uwielbiam tę taflę jaką daje i świadomość, że zostanie ona ze mną przez cały dzień. Koniecznie muszę się zaopatrzyć na tej promocji w niego, bo niestety ostatnio mi spadł i się cały rozkruszył! :(
Cena regularna: 7,89 zł
Cena po obniżce: 4,03 zł! 

5. Dax Baza Cashmere- i baza, która jest ze mną od kilku lat, którą zaraziłam mamę i kilka koleżanek! Niestety, jest silikonowa i być może nie sprawdzi się u każdej z Was, ale warto spróbować! Mam wrażenie, że podkład się do niej przykleja i nie ma opcji, żeby Wam zszedł :)
Cena regularna: 33,99 zł
Cena po obniżce:  17,34 zł

I tak pewnie będzie wyglądała moja lista zakupów :)
A Ty co polecasz?:)

18 komentarzy:

  1. Mam rozświetlacz i szminkę no i kredka też jest :)) też lubię te produkty. Skusiłam się na 2 kosmetyki i póki co na tym poprzestanę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis oraz blog! Ja lecę jutro na promocję do Rossmanna.. Zostaję tutaj na dłużej :)
    www.loveanea.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Lovely Silver, też muszę kupić bo dziś zdenkowałam.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tusz do rzęs miałam i był naprawdę dobry :) Jeden z lepszych jakie miałam :) True Match tez bardzo dobrze wspominam. Najjaśniejszy odcień był dla mnie idealny. K Lips o dziwo jeszcze nie miałam, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy tym razem skorzystam, mam inne potrzeby ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tylko rozświetlacz, jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się udało zrobic zakupy tydzień temu. Głównie do przetestowania wzięłam produkty z Wibo tj paleta Modern, pomada,puder ryżowy i bananowy, róże Ecstasy, oraz z Lovely rozświetlacz Silver i nowy tusz z Meybelline Totaltemptation. Większość już przetestowałam i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. tusz do rzęs z L'oreala zamierzam sobie akurat kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie udaje mi się załapać na te promocje, bo zanim się obejrzę to to co chcę kupić jest już wykupione :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooj ja odpuszczam tą promkę od lat ...nie mam nawet aplikacji hehee (z premedytacją ) także na nic się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kolejną promocje odpuszczam, ale ciekawią mnie te pomadki Lovely.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam tylko tusze Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dziś kupiłam jedynie czarną kredkę z promocji z Wibo. Nie chciałam nic na siłę brać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam tylko tuszu i podkładu z Twojej topki ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. moim ulubieńcem jest również rozświetlacz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger