Paczka Ambasadorska BioOleo Cosmetics

Hej kochani! 
Jak Wam się zaczął tydzień? Pewnie jak czytacie tego posta, to ja jeszcze jestem w pracy :). Stwierdziłam, że wrócę do planowania postów na zapas, bo inaczej nie da rady! :)
Dziś chciałabym Wam przedstawić paczkę ambasadorską, którą dostałam w ramach współpracy z firmą BioOleo. Jeśli jesteście ciekawi, co znalazłam w środku, zapraszam na wpis!


Przyznam, że kosmetyki BioOleo zazwyczaj były mi znane z innych blogów. Pierwszy produkt trafił do mnie w ostatnim glossy boxie. Od przesyłki minął miesiąc, a olej mi się już prawie skończył :). Używam go codziennie przed snem i na razie nie mogę złego słowa o nim powiedzieć. Mam nadzieję, że uda mi się przygotować obszerniejszą recenzję na jego temat. 
W paczce ambasadorskiej znalazłam 3 produkty.



Informacje od producenta:

Olej AVOCADO to jeden z najcenniejszych olejów. Zawiera prawdziwe bogactwo składników odżywczych (dlatego nazwany jest olejem 7 witamin). Intensywnie nawilża i odżywia. Jest idealnym kosmetykiem dla cery dojrzałej, przemęczonej nieregularnym trybem życia, stresem. Olej AVOCADO nie uczula i nie podrażnia nawet bardzo wrażliwej skóry. Należy do olei ciężkich, dlatego też będzie idealny do pielęgnacji suchych dłoni, ciała i suchej skóry twarzy. Nie jest polecany dla osób z cerą tłustą z tendencją do powstawania zaskórników. Ze względu na wysoką zawartość witamin A i E, oraz właściwości ochronne przeciwko promieniowaniu słonecznemu (naturalny filtr UV), znakomicie sprawdzi się w roli olejku do opalania – nawilża i jednocześnie chroni przed fotostarzeniem. Uwodzicielski i energetyczny zapach kiwi pobudzi zmysły i chęć do działania.
Olej AVOCADO stosowany pod oczy zmniejsza wiotkość i suchość skóry, redukuje cienie pod oczami.
Składniki aktywne:
  • witaminy: A, B, D, E, H, K, PP,
  • fitosterole,
  • skwalen,
  • szereg drogocennych kwasów: oleinowy, linolowy, palmitynowy, stearynowy, linolenowy.
Działanie:
  • silnie odżywia i nawilża suchą skórę ze względu na połączenie nienasyconych kwasów, co zapewnia młody i świeży wygląd cery oraz skóry całego ciała,
  • działa przeciwzapalnie,
  • chroni skórę przed działaniem czynników zewnętrznych, zawiera naturalny filtr UV, 
  • redukuje cienie i worki pod oczami. 



 Wiadomo, nie wiem jak produkt sprawdzi się u mnie, ale mogę Wam powiedzieć, że na chwilę obecną zakochałam się w zapachu! Jest mega owocowy i nawet M. jak dałam mu go powąchać wyczuł, że to jakieś owocowe nuty! :)




Informacje od producenta:
 
Olej Macadamia, zimnotłoczony (o zapachu Whisky& Tytoń)
Olej najwyższej jakości, otrzymywany jest z dojrzałych orzechów macadamia, które są owocami drzew rosnących naturalnie w Australii oraz Indonezji. Posiada nie tylko wyjątkowy zapach orzeszków, ale również bogactwo nienasyconych kwasów tłuszczowych. Olej makadamia bogaty jest w witaminę A, witaminy z grupy B, fenole, lecytyny i składniki mineralne. Tworzy na skórze zabezpieczający film, wzmacniając jej barierę ochronną. Zapewnia odpowiednie napięcie i jędrność. Wygładza i zmiękcza oraz przenika do skóry właściwej, gdzie aktywuje jej funkcje regeneracyjne. Olej makadamia polecany jest przede wszystkim osobom o cerze suchej, wrażliwej, dojrzałej, podrażnionej. Właściwości oleju pozwalają na pielęgnację suchych i zniszczonych włosów. Może pomóc również w pielęgnacji skóry naczynkowej i trądziku różowatego. Nasz Olej wzbogacony o wyjatkowy zapach Whisky&Tytoń z pewnością umili i pobudzi zmysły.
Składniki aktywne: kwas palmitooleinowy, skwalen, witaminy A i E, kwas oleinowy.
Działanie:
  • przywraca jędrność i napięcie skórze,
  • silnie przeciwzmarszczkowy,
  • stosowany doraźnie w likwidacji blizn i rozstępów,
  • leczy uszkodzenia skóry np. po opalaniu,
  • nawilża, odżywia  i regeneruje skórę suchą i łuszczącą się,
  • wykazuje najsilniejsze z pośród olei właściwości antycellulitowe, silnie ujędrnia i napina zwiotczałą skórę.
Zastosowanie:
Twarz – delikatnie wmasuj olej za pomocą głowicy masującej na suchą i oczyszczoną skórę (należy unikać bezpośredniego kontaktu z oczami).
Włosy – nakładamy go na suche włosy, pozostawiamy na 1-2 godziny i spłukujemy. Włosy odzyskują miękkość, sprężystość i blask.


Szczerze mówiąc, jak zobaczyłam, że olej pachnie whisky i tytoniem, to troszkę się zdziwiłam i wystraszyłam, bo nie cierpię zapachu papierosów! Na szczęście produkt pachnie bardziej jak męskie perfumy niż whisky i tytoń :). Myślę, że jest to fajna opcja dla panów, którzy lubią używać olejów, a nie chcą pachnieć owocami :).




Informacje od producenta:

Drzewo Marula (nieuprawiane na szeroką skalę, występujące naturalnie), zwane Drzewem Słonia, z którego otrzymywany jest olej marula, rośnie w rejonach tropikalnej Afryki, dostarcza pożywienia oraz jest obiektem kultu. Drzewa męskie i żeńskie rosną razem obok siebie, żeby móc owocować. Uznawane są one przez to w kulturze afrykańskiej za symbol płodności. Olej Marula od stuleci służy afrykańskim kobietom do nacierania skóry własnej i swych dzieci (dawniej także w charakterze środka myjącego). Wysokie stężenie jednonienasyconych kwasów tłuszczowych oraz wysoka zawartość witaminy C która jest od 4 do 8 razy wyższa niż w średnim owocu pomarańczy powoduje, że olej marula jest wyjątkowy. Dzięki bogatemu składowi z łatwością się wchłania, zmiękcza i intensywnie nawilża oraz chroni skórę. Ma delikatny, orzechowy zapach i lekką konsystencję, dzięki wysokiej zawartości kwasu oleinowego.
Składniki aktywne: niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe  (NNKT) z najbogatszą zawartością omega 9, witamina C, witamina E.
Działanie:
  • nawilża, natłuszcza i zmiękcza skórę,
  • rozświetla skórę, łagodzi stany zapalne i jest silnym przeciwulteniaczem, zwalcza wolne rodniki,
  • posiada właściwości antybakteryjne,
  • odżywia i regeneruje skórę, pomaga zmniejszać rozstępy,
  • wzmacnia skórę,
  • działa przeciwzmarszczkowo i odżywczo,
  • chroni skórę przed promieniowaniem UV, wspomaga syntezę kolagenu i wpływa korzystnie na odbudowę skóry,
  • delikatnie pielęgnuje skórę dzieci (polecany powyżej 3 roku życia)
Zastosowanie:
Twarz: rano – nałóż kilka kropel pod makijaż, a skóra pozostanie długo nawilżona. Wieczorem stosuj jako środek zmiękczający i odżywczy dla skóry przed snem. Po dokładnym umyciu cery, nałóż cienką warstwę na twarz i szyję.
GŁOWICA MASUJĄCA (POJEDYNCZA lub POTRÓJNA) to odkrycie wspaniałej możliwości aplikacji w celu otrzymania maksymalnego efektu.

WOW! Pierwszy raz spotkałam się z takim aplikatorem! Używam go rano przed makijażem i uwierzcie mi, że nic mnie tak nie pobudza do działania jak ten poranny masaż :)



Znacie markę BioOleo?
Jak Wam się podoba przesyłka :)?

2 komentarze:

  1. Lubie oleje. Ten aplikator od oleju marula wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, choć do mnie zupełnie nie przemawia pefrumowanie olejów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger