Po dłuższej przerwie makijaż!

Witajcie kochani!
Jak wiecie moje problemy z nadgarstkiem przyczyniły się do tego, że chcąc nie chcąc, musiałam odmówić wszystkie makijaże. Niestety jakiekolwiek jego przeciążenie powoduje nieziemski ból przez dłuższy okres czasu. Uniemożliwia mi to pracę na komputerze, co jest niezbędnym elementem mojej pracy zawodowej. Czasem jednak lubię się oderwać od wszystkiego i pomalować coś na sobie :). Zapytałam Was na fb, czy zgadniecie co to za paletka, ale się Wam nie udało! :) Może akurat tu ktoś odgadnie?:) Jeżeli Wam się nie uda, to odpowiedź znajdziecie w jutrzejszym poście! Tym razem zapraszam do oglądania <3.






Jak Wam się podoba taki makijaż? :)

9 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger