Majowe denko,czyli produkty,które wykończyły mój portfel,a później ja wykończyłam je:D

Hej:)
Przepraszam,że jestem tak rzadko,ale aktualnie nie mam dostępu do internetu;/Mam nadzieję,że od poniedziałku będzie lepiej;)Dziś chciałabym pokazać Wam produkty ,które zużyłam w tym miesiącu

1.Zestaw do stóp pisałam o nim tu



2.Baza do makijażu pisałam o niej tu

3.Mój ulubiony płyn do kąpieli

4.Rexona,ale nie jest dla mnie najlepsza

5.Odżywka mój faworyt
6.C-THRU

7.Odżywka do włosów słabych i łamliwych

8.Perceive-jedna z najlepszych perfum
9.Tusz.Niestety nie zrobił szału
10.Kolejny tusz,który nie zrobił na mnie wrażenia MISS SPORTY
11.Ulubiony puder Giordani Gold NATURAL BEIGE

12.Najlepsza na świecie Rexona;)

13.Szampon przeciwłupieżowy NIVEA

14.Kolejny szampon NIVEA;)

A jak tam wasze denka;)?
Jutro dodam kolejny post Akcji Malina a na stałe wrócę do Was w poniedziałek;|)
Miłego weekendu:)

6 komentarzy:

  1. spore denko :-) u mnie w maju też troszkę ubyło :-)
    kiedyś namiętnie używałam Perceiv, miałąm też ten duet Perfecty do stóp - peeling mnie w nim zachwycił
    reszty kosmetyków nie znam

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tych produktów ;)
    muszę kupić tę najlepszą na świecie rexonę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dużo zużyłaś :) Ja kilka dni temu kupiłam ten antyperspirant z Rexony, zobaczymy jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam gdzieś próbkę tej bazy muszę znaleźć i przetestować skoro taka dobra. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Perceive i Rexona to także moje ulubione zapaszki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger