MĘSKIE ŚRODY,czyli Jakub testuje;) Odc.1;)

Hej,hej:)
Dzisiaj jak widzicie troszkę nietypowo:)Już kiedyś Wam wspomniałam,że mój Tż uwielbia różne nowinki i nowości kosmetyczne.Nie myślcie sobie ,że wklepuje jakieś kremy przeciwzmarszczkowe;)Do kosmetyczki też nie chodzi,żeby nie było:D.Lubi natomiast sprawdzać nowe żele pod prysznic,produkty do golenia,perfumy ,produkty na "nieprzyjaciół" na twarzy,czy w końcu produkty do włosów.
Stąd pojawił się pomysł na "męskie środy".Dlaczego środy?Ano dlatego,że pamiętam z lat dziecięcych środową walkę od Tv z tatą:D Zawsze w ten dzień były mecze i tak mi jakoś utkwiło,że środa to typowo męski dzień:D

Testujący:
Wiek:22 lata
Cera:Tłusta,liczne wypryski
Włosy:gęste,mocne,zadbane
Ciało:kondycja fizyczna dobra,sporadyczne blizny

Dzisiaj zaczynamy od:


Jak widzicie kolejny produkt z serii:"do wszystkiego"Jak się sprawdził?
No zobaczycie;)

Informacje od producenta:


Skład:


Kolor i konsystencja:


Nasza opinia:):

Żel zamknięty jest w plastikowej buteleczce.Zamknięcie praktyczne typu "klik".Opakowanie nie jest przezroczyste,jednak pod światłem dobrze widać ile zostało produktu.Znaleźliśmy go w promocji:3 PRODUKTY ZA 12 ZŁ.Nie sposób się nie skusić;)Zapach jest boski!Typowo męski,baaardzo długo utrzymujący się na ciele.Pachnie jak naprawdę dobre perfumy.
Konsystencja dość lejąca.Kolor jasnoniebieski.
Teraz może o samym działaniu:
*Włosy-na pewno nie jest to produkt przeznaczony do włosów.Mega szybko przetłuszcza.Włosy są po nim klejące i takie jakieś sztuczne.Ze względu na konsystencję nie da się go fajnie spienić
*Ciało-tu sprawdza się w 100%!Super pachnie jak już mówiłam,nie wysusza ani nie podrażnia
*Twarz-Nie próbowany ,gdyż do cery tłustej używamy innych kosmetyków:)
Podsumowując:
Średni żel pod prysznic w taniej cenie,ale tak jak gdzieś już przeczytałam:jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego:)

CENA:Ok.9 zł/250ml(można upolować taniej na promocji w TESCO)
OCENA:3(za przetłuszczające się włosy i konsystencję)

Pierwszy post z serii:Testujący mężczyzna:)
Jak już wiecie postaram się poświęcać środy na męski produkty:) a może trafi się jakiś obserwator mężczyzna na moim blogu:)?Albo nie będziecie miały pomysłu na prezenty imieninowe,urodzinowe,gwiazdkowe i podpatrzycie u mnie co nie co;)?

POZDRAWIAM:**

18 komentarzy:

  1. fajny pomysł z wprowadzeniem męskich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no oto wykorzystałaś Pana hi hi

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, a ja tu liczyłam na zdjęcie TŻta pod prysznicem hihihi
    A tak na poważnie - bardzo fajny pomysł. Mój mąż lubuje się w żelach Axa i sporadycznie Str8 (czy jak to tam się pisze prawidłowo), inne mogłyby dla niego nie istnieć.
    Pastylkę do kąpieli kupiłam w Rossmannie, bodajże za 1,99. Są jeszcze kule chyba za 2,99zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może i do tego dojdzie:D
      Muszę się zaopatrzyć bo dodatki kąpielowe to raj:)

      Usuń
  4. ja nie lubię męskich kosmetyków więc mój facet używa wszystko co ładnie pachnie damskie do mycia ciała

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry pomysł na te męskie środy:) Mój też lubił Nivea, a teraz wszyscy przechodzimy na naturę;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi także podoba się pomysł z Męskimi Środami :D
    Mój facet też lubi kosmetyki, czasem nawet mi coś zwędzi :P Aż się boje co będzie po ślubie, gdy zamieszkamy razem ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. mój mąż mówi, że mu wszystko obojętne czego używa, ale jak dojdzie co do czego i mu coś nie podpasuje, to tez potrafi powybrzydzać ;p ale o sobie pisać nie pozwoli :)jak na razie lubi męskie żele Dove i wodę po goleniu L'Oreal men expert, nawet je chwalił :) a zapachem musi się psikać takim, jak ja mu wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł z tymi męskimi środami:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do udziału w kosmetycznym rozdaniu! :) Nagrody: nowości od Lirene oraz profesjonalna porada wizażystki. Link do konkursu: http://make-up-charm.blogspot.com/2013/08/rozdanie-kosmetyczne-wygraj-nowosci-od.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój facet też używa tych żeli z Nivei, obecnie o zapachu Cool Kick :)

    OdpowiedzUsuń
  11. następnym razem wykorzystaj Jakuba też do pozowania (choćby dłonią) razem z bohaterem posta :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny pomysł z tymi testami z męskiego punktu widzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny pomysl z tymi srodami. Gratuluje fajnego chlopaka xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. żel rzeczywiście jest super jako kosmetyk do ciała :) super pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger