28 komentarzy:

  1. nie znam ale zaraz poznam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym miała więcej czasu..... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super miejsce
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne miejsce
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę fajnie rozwinęłaś swój blog przez ten czas:).

    OdpowiedzUsuń
  6. skoro polecasz, to zajrzę :* :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno zajrzę i zoabczę co tam piszecie drogie kobietki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć
    Jesli nie pojawiają Ci się moje posty to zapraszam do obserwacji od nowa
    niestety z powodu mojego wyjazdu do anglii koncówka mojego linka się zmieniła
    i teraz jest http://bajkowyrajagnieszki.blogspot.co.uk/
    Ale jeśli widzisz moje posty jakie dodaje na bloga i jesteś w obserwatorach to możesz usunąć ten komentarz .
    Miłego Dnia : **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz, ja myślałam, że zrezygnowałaś;(

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. pewnie:) ja zajrzałam i się uzależniłam:P

      Usuń
  10. i ja też urwanie głowy mam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sesja się skończy odpoczniemy sobie:P

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger