Niekosmetyczni ulubieńcy stycznia+trochę prywaty!

Dzień dobry :)
Zazwyczaj niekosmetyczni i kosmetyczni ulubieńcy byli przedstawiani na Yt, ale nie miałam czasu  żeby ich nakręcić, więc w tym miesiącu muszę Wam przedstawić wersję pisaną. Koniec końców już wkrótce zapraszam Was na nową serię filmików. Proszę jeszcze o chwilkę cierpliwości.

Styczeń był trudnym miesiącem. Pewnie nie tylko dla mnie, ale dla każdego studenta. Zaczęła się sesja, więc i nauki dużo i stresów. Jutro mam dostać ostatnie wyniki egzaminu i mam nadzieję, że następne egzaminy czekają na mnie dopiero w maju-czerwcu. Miałam kilka dziewczyn na makijaże studniówkowe, obchodziłam własną rocznicę studniówki i powoli, powoli zaczęłam wracać do ćwiczeń :). Udało mi się też nawiązać trzy (jak nie cztery współprace, ale o tym już wkrótce). Ruszyłam też z dość dużym projektem. Pochłania mi on dość sporo czasu, ale mam nadzieję, że  w miarę szybko się wyrobię. Nie przedłużając przechodzę do ulubieńców. 


FILM

Mimo tego, że miesiąc był ciężki. Udało mi się obejrzeć parę filmów. W ramach odmóżdżenia obejrzałam sobie horror, który miał mnie doprowadzić do paniki, a doprowadził do śmiechu. Myślałam, że padnę jak zobaczyłam tą laleczkę:D. Dlaczego go dodałam do ulubieńców? Bo fajnie się na nim pośmiałam :D. Mowa oczywiście o słynnej Annabelle. Ostrzegaliście mnie na fb, że raczej szału 'nima', ale mimo wszystko postanowiłam obejrzeć.



Następny film wywołał u mnie naprawdę wielkie emocje. Jak wiecie uwielbiam historię, a szczególnie interesuje mnie tematyka II Wojny Światowej, więc nie mogłam nie obejrzeć słynnego filmu Ciemności skryją ziemię. Oglądałam wiele filmów o obozach i życiu w trakcie wojny, ale żaden mną tak nie wstrząsnął jak ten. Naprawdę nie polecam go osobom o słabych nerwach. Jeżeli jednak ktoś jest zainteresowany, to zapraszam tu. Film z lektorem został opublikowany na yt.




SERIAL

Serial jak serial. Nie lubię serialów. Ostatnio jednak wkręciłam się w Ostre cięcie. Program troszkę podobny do Kuchennych rewolucji. Fryzjerzy chodzą po salonach, oceniają, uczą i robią rewolucje. Lubię takie 'szoł'. Co prawda nie ma tu rzucania nożyczkami, rozbijania luster ani nic z tych rzeczy, ale wciąga i uczy często ciekawych trików. Zazwyczaj oglądam w czwartki na TVN style.




MUZYKA

Nie będę sie nic rozpisywać :) Po prostu zostawię Wam linki, a Wy jak macie ochotę to sobie posłuchajcie i pobujajcie się przy niej :)





KSIĄŻKA

Jestem z siebie dumna, bo wyrobiłam prawie miesięczną formę. Co prawda nie 3 jak zawsze, ale 2 książki udało mi się przeczytać. Standardowo jeden kryminał i jedno romansidło.

Niesamowicie trzyma w napięciu! Uwielbiam tego autora. Już sobie wypożyczyłam kolejną jego książkę i jestem w połowie. Morderstwo, zagadki, nierozwiązane sprawy. Jeżeli ktoś lubi takie historie, to z  czystym sumieniem polecam.




Taka typowo babska książka. Opowiada o lasce, która pracuje w magazynie urodowym. Poznajemy życie dziennikarki urodowej od środka. Powiem Wam, że takie kobietki mają dużo lepiej niż blogerki:D. Jeżeli chcecie poznać tajniki takiej pracy, to koniecznie polecam tą książkę.


UBRANIA

Moje nowe, kochane, fantastyczne, fenomenalne kalosze! Co prawda nie nacieszyłam się nimi długo bo spadł śnieg, ale na deszcz są mega! Niestety nie grzeją, ale jak każde kalosze:D. Jestem z nich mega, mega, mega zadowolona! Nie zamieniłabym je na żadne inne!;)

 
INNE


 I moja nowiusia suszarusia:) Moc ma taką, że 15min i moje włosy do pasa są suchutkie. Ma jeszcze opcje zimnego nawiewu. Lepszego zakupu nie mogłam dokonać :)



Znacie coś z moich ulubieńców?:)

15 komentarzy:

  1. Mój chłopak był w kinie na Annabelle i bardzo ubolewał nad jakością tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja myslałam ze bedzie o annabelle minerals:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No muzyka niezła :)) Jeden film zapisałam, horrorów nie lubię. Kaloszki świetne, Ostre cięcie też czasem lubię pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też wciągnęło "Ostre cięcie". Lubię tego typu programy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się ostatnio tak wkręciłam w kryminały Agathy Christie że nie mogę przestać :) Zaczęłam się zastanawiać jak dalej żyć gdy mi się skończą, ale widzę, że mam kogo pytać jakby co jakie jeszcze inne książki w dziale kryminał są fajne :D
    A film z YT na pewno pokażę mojemu S, ja nie jestem w stanie takich oglądać, bo ryczę zamiast patrzeć, ale mój facet pochłania wszelkie takie filmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się wkręciłam teraz w oglądanie " o mnie się nie martw" fajny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Ciebie twarda babeczka sesja dla Ciebie nie straszna ;) Ja poluję na kaloszki ale chyba zainwestuje w Huntery.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bym musiała wymienić suszarkę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądąłam annabelle szału nie było, ale do najgorszych też nie należał, gorszy był: oui

    OdpowiedzUsuń
  10. Te filmy...przerażasz mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam suszarkę Rowenta, tylko moja ma trochę większą moc bo 2300W :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger