POLECALNIA, czyli 1 miesiąc-1 blog.

Witajcie ;)
Jak Wam mija sobota? Ja do 20.00 w pracy, a potem sobie obejrzę The Voice of Poland:). Lubicie? Jak dla mnie to najlepszy show. Co prawda nie mogę znieść tam kilku osób, ale cóż:) Staram się na nie nie patrzyć :D
Kończy się październik, a w związku z tym chcę wprowadzić nową serię, którą mam nadzieję będę powtarzać w każdym miesiącu. Pod koniec każdego miesiąca będę Wam polecać jeden blog, dokładnie go opisując i skupiając się na autorze, Kiedyś robiłam takie zestawienie 10 blogów, ale uważam, że chyba lepiej opisać jeden, a dokładnie :)
Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o kobiecie z pasją, która rozwija swoją pasję i zaraża nią innych. Wiecie o kim mowa?:)



PASJE KAROLINY



Ok, może nie każda z Was osobiście zna bloga Karoliny, ale nie wierzę w to,  że nigdy o nim nie słyszałyście! No musiałyście słyszeć i już :). Pamiętam czasy, kiedy autorka pisała jeszcze o kosmetykach, potem jej blog zaczął ewaluować. Przełomowym momentem w 'naszej znajomości' była wiadomość od niej o pomocy w modyfikacji mojego szablonu. Skakałam pod sufit, bo wiecie... ja już prawie pół inżynier jestem, ale wtedy te wszystkie programy graficzne, kody i inne mnie przerażały. Byłam też początkującą blogerką, nie oszukujmy się i nie wiedziałam w ogóle jak istotną rolę odgrywa szablon. Dogadanie się z Karoliną przebiegło CAŁKOWICIE bezproblemowo. Poprosiłam żeby było kobieco i różowo i było! Szablon w 200% spełnił i spełnia moje oczekiwania, Mało tego, Wy również go lubicie! Tak o to zaczęła się nasza znajomość chociaż bloga kochałam już wcześniej:)




I teraz kilka słów o Karolinie. Nie skorzystałam z możliwości skopiowania tego co ona pisze o sobie. Chcę ją opisać swoimi słowami tak jak ją widzę i tak jak ją 'znam'. Mama, żona, pasjonatka. Niesamowicie zdolna i pomocna osoba! Uwielbiam jej wpisy i zdjęcia. Każda notka jest przemyślana. Nie ma tak zwanych postów 'zapchaj dziurę'. Założę się, że ma ona wszystko rozplanowane i zaplanowane od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca. Prowadzi kilka kategorii wpisów, których dokonuje systematycznie (tak, tak o mnie nie można tego powiedzieć). Kocham jej 'KAROlinki' i serię dot. porad jak upiększyć swojego bloga. Nie ogranicza się do jednej tematyki na blogu. Słowo, znajdziecie tam wszystko co chcecie wiedzieć i jeszcze więcej. Znajdzie się również seria dla mężczyzn, ponieważ jej mąż również udzielił się kilka razy:)

Karolinko, jeżeli to czytasz to chcę żebyś wiedziała, że jesteś moją inspiracją i chciałabym kiedyś chociaż w 80% prowadzić swojego bloga tak jak Ty prowadzisz swój:)

*zdjęcia pochodzą z bloga autorki

Serdecznie zapraszam Was do Karoliny!
Odwiedźcie i zostańcie na dłużej bo naprawdę warto;)

17 komentarzy:

  1. nie znam ;)
    bardziej śledzę blogi stricte włosowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam blog Karoliny. Jej teksty czyta się super. A do tego przepiękna grafika:) również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Kochana! Aż się zaczerwieniałam. Ale mi niespodziankę zrobiłaś. Twój blog jest świetny i nie widzę powodów do takiej samokrytyki. To ja ostatnio od Ciebie podpatrywałam tytułowanie wpisów, bo aż chce się Ciebie odwiedzać (bo odwiedzam, mimo. że rzadko komentuję)
    Dziękuję jeszcze raza.
    Ps. z planowaniem to mam problem... uwierz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje tytułowanie?;) No co Ty :D ja to tak pomyślę i napiszę bez zastanowienia ;) Nie ma za co i cieszę się, że tu jesteś :*

      Usuń
  4. również bardzo lubię Karolinę, sam wygląd bloga już zachęca, a teksty tylko powodują, ze chce sie zostać na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog Karoliny uwielbiam :D Jest piękny, bardzo ciekawy :D Aż chce się czytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, nie znałam go wcześniej, z pewnością zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger