Jeden miesiąc=jeden blog!

Hej kochani!
Przecież to już koniec maja! No jak dla mnie totalne wariactwo jak leci ten czas! Nie dawno pisałam o ulubionym blogu pod koniec kwietnia, a tu już kolejny mi się nasuwa:). Cieszę się że już weekend, chociaż i tak się muszę uczyć.. No nic, nie przedłużam! Poznajcie mojego faworyta maja:)



Bloga znalazłam przypadkowo. Przeczytałam jedną, drugą, trzecią i chyba dwudziestą notkę. Nie wiedziałam sama, kiedy zapędziłam się na kolejne strony i spędziłam tam tyle czasu! Treść bez zarzutu, zdjęcia jak z gazety... Czy wiecie o kim mowa?:)


Wow, wow i jeszcze raz wow! Jak dla mnie perfekcja w każdym calu! Nie wiem, jak ze zwykłego produktu można wycisnąć tyle na zdjęciu. Nie wiem, jak można zwykły produkt opisać tak, że chce mi się czytać i czytać mimo że wiem, że nigdy go nie użyję. Nie wiem, jak można sprawić, że siedząc na czyimś blogu zapominam ile czasu minęło. Serio dziewczyny nie wiem, ale wchodząc tam tak mam!
Wszystko jest takie piękne, świeże, czyste! Próbuję chociaż w małym stopniu nauczyć się tak eksponować produkty, ale chyba nie potrafię! Życzyłabym sobie, żeby opanować sztukę blogowania tak jak Justyna i być kiedyś tak dobra jak ona!

Zapraszam Was koniecznie do odwiedzenia!
BLOG 

Znacie bloga Justyny?:)

23 komentarze:

  1. Tak, zgadzam się! Jej blog jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się w 100%! :D Blog jest cudowny i gdy raz się tam trafi, zostaje się na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam, ale po takiej zachęcie chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu, ale nie chcę mi się otworzyć ten blog u mnie w przeglądarce. :(
    A byłam bardzo ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo właścicielka chyba się przenosiła na swoją domenę i chyba temu :) Spróbuj teraz;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger