Mój niedzielny makijaż: Delikatne oko+mega sexy usta!

Witajcie!
Jak spędzacie dzisiejszy dzień? My zaraz wybieramy się do moich rodziców. Kurczę, nic się dziś nie wyspałam, a jeszcze nasz kochany pies zrobił mi wczoraj wieczór niespodziankę i zanim myłam i farbowałam włosy (tak dobrze przeczytałyście-FARBOWAŁAM:D), zjadł mi pół poduszki..
Ok, nie przedłużając zapraszam Was na makijaż:)!


Dzisiejszy makijaż jest naprawdę prosty, bez udziwnień i mogłaby go wykonać absolutnie każda z Was! Główną rolę grają tu usta, które uważam, że są moim atutem. Nie za duże, nie za małe.. Może troszkę szpecą ich okolice blizny po opryszczkach, które na pewno zauważycie na zdjęciach i założę się, że jeżeli ktoś nie przeczyta tego to napisze mi, że mam źle pomalowane usta, ale cóż.. przyzwyczaiłam się :D.




Do wykonania makijażu użyłam:

*Twarz
- Podkład Maybelline Affinitone 03 Light Sand Beige
- Korektor mineralny RHEA
- Puder bambusowy Ingrid
- Kredka do konturowania KOBO 03
- Bronzer KOBO Sahara Sand
- Rozświetlacz LOVELY Silver

*Oczy
- Cienie z paletki SLEEK Au Naturel- Cappucino+Bark (użyłam go również do podkreślenia brwi)
- Tusz L'OREAL Vollume Million Lashes
- Eyeliner Deni Carte

*Usta
- Matowa pomadka Golden Rose 02 



Lubicie u siebie takie mocne usta i stonowane oko?
Jak wygląda Wasz makijaż?:)

11 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz w tym makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kotlet serio zjadł Ci pół poduszki? Dobry jest :D
    Ja dzisiaj siedzę w pracy do 18.. A co do makijażu, kocham mocne usta <3 Ciągle szukam odcieni nietypowych jak np. słynna już 10 z GR, którą udało mi się w końcu zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ładnie narysowaną kreskę. Cały makijaż wygląda naprawdę estetycznie.
    Śliczny kolorek na ustach!
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor pomadki cudowny! :D W sam raz do opalenizny i nie tylko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemny makijaż :) Wystarczy zmienić kolor szminki, żeby nadać mu bardziej formalny albo wakacyjny charakter, a obecny kolor bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor ust obłędny ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż, taki delikatny a zarazem ma to coś w sobie. Nie zauważyłam żadnych blizn :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Usta piękne! Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger