3 dni, 3 stroje dnia.

Witajcie :)
Dziś czwartek, więc już prawie weekend :) W dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić 3 stylizację, które gościły u mnie w ciągu ostatnich kilku dni. Która najlepsza Waszym zdaniem?:)



Okulary: Dresslink
Naszyjnik: Dresslink
Top: H&M
Marynarka: Mega Brand Shop
Spodnie: F&F



Okulary: Virgin
Naszyjnik: Dresslink
Top: H&M
Spódnica: Textill Market



Naszyjnik: Dresslink
Top: H&M
Spódnica: Ciucholandia
Pasek: No name :)


Która stylizacja najbardziej Wam się podoba?:)

13 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje piękne, ale 3 z kolorową spódniczką dla mnie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica z ostatniej stylizacja bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbliższa moim wyborom jest ta numer 1, ale kurczę spódniczka z 3 jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda w moim stylu, ale 1 naj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie pierwsze bardzo mi się podobają :) Wyglądasz mega !

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica w stroju nr 3 skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci do twarzy w tym niebieskim żakiecie.
    Promiennie tak :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza i trzecia stylizacja jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza stylizacja najfajniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się najbardziej podoba nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 i 3 najładniejsze :) Śliczny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger