Konkurs pędzlowy!

Dzień dobry :)
Troszkę spóźniony, ale jest! Zapraszam na konkurs pędzlowy! Do wygrania komplet chińskich puchaczy. (Zdjęcie pochodzi ze strony, z której kupię dla Was niespodziankę). Rozdanie odbywa się na moim fb klik

Co musicie zrobić?
1. Polub mój profil
2. Udostępnij publicznie to zdjęcie
3. Zaproś w komentarzu dwóch znajomych

I to tyle:)
Dodatkowo, jeżeli:
-Obserwujesz mojego bloga (+2 losy)
http://zakochanawkolorkach.blogspot.com/
- Obserwujesz instagrama (+ 2 losy)
https://www.instagram.com/zakochana_w_kolorkach/
- Subskrybujesz na YT (+2 losy)
https://www.youtube.com/channel/UCMLQQvMCZDAj2uXu0ajixLQ
- Śledzisz na snapie (+2 losy)
kochamkolorki93

Napisz o tym w komentarzu :) Dodatkowa szansa dla Ciebie :)
 

 
Regulamin:
1. Sponsorem rozdania jestem ja
2. Bawimy się do 31.08
3. Wyniki ogłoszę w ciągu 5 dni
4. Nie ma możliwości wymiany nagrody na wartość pieniężną
5. Nagroda ruszy, jeżeli w rozdaniu weźmie 80 osób.

Tyle, powodzenia!

3 komentarze:

  1. Zapraszam na konkurs u mnie na blogu, w którym można wygrać aż 3 bony po 50 zł do wykorzystania w sklepie internetowym. Wystarczy stworzyć wakacyjną listę rzeczy, które z chęcią byście przetestowały. Wybierzemy najlepsze prace i nagrodzimy bonami! Zapraszam serdecznie kochane ;*

    wlosy-of-tyska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia wszystkim :) Ja już się zgłosiłam i trzymam kciuki za Was i siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger