Stylizacja PIN-UP Girl!

Hej kochani!
Jak Wam się zaczął tydzień? Ja przyznam, że wyjątkowo źle, bo Kotlet jest chory:(. Wydaje mi się, że znowu się czymś przytruł, co niestety objawia się wymiotami, biegunką i ogólnie widać, że coś z nim nie tak. Mam nadzieję, że szybko mu to przejdzie, bo strasznie się martwię :(
Wczoraj udało mi się dla Was nagrać kilka filmów i ta stylizacja również znajdzie się na kanale w formie nowego GRWM :). Przygotowałam gadaną wersję i mam nadzieję, że taka bardziej Wam się spodoba. 
Dlaczego Pin-up? Nie wiem, lubię siebie w tym wydaniu. To, czy mi pasuje, musicie Wy ocenić :)






Pasuje mi taka kreska?:)
Lubicie ten styl?

10 komentarzy:

  1. mam nadzieję, że Kotlet poczuje się lepiej niebawem. Piękny makijaż, bialutkie zęby, fantastycznie! co się zmieniło? światło, obrabiasz inaczej zdjęcia ? Ostatnio są fenomenalne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję, bo się martwię strasznie :( Dziękuję kochana :) Czasem ustawiam lampy do zjdęć może stąd ten efekt? No i zazwyczaj robię zdjęcia teraz obiektywem 50 mm 1.8, a wcześniej robiłam 15-55 mm :)

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz, bardzo dziewczęco i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie rozumiem zupełnie tego stylu :) ogólnie nie toleruję wszelkich chustek itp do włosów... makijaż na szóstkę ;) kreska idealna i kolor pomadki piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz bardzo ładnie, pasuje ten styl do Ciebie. Oj biedny piesek oby mu jak najszybciej przeszło, co ja pisze na pewno mu przejdzie tylko jak najszybciej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj uwielbiam takie stylizacje !
    Są mega kobiece!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię styl pin up, a Tobie świetnie w takiej stylizacji. Zostaję na dłużej, bardzo mi się u Ciebie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie chustka nie pasuje do koszuli i przez to bardzo się gryzie! Ale masz piękne białe ząbki! :-)))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger