Patriotyczne motywy-odzież dla par.

Witajcie,
Jak ja się cieszę, że już czwartek. Przyznam, że ten tydzień raczej mi nie służył. Mam nadzieję, że u Was było lepiej? Pocieszającym jest fakt, że mam wolny weekend i masę planów na niego. Oby tylko pogoda dopisała!
Dziś przychodzę do Was z nietypowym postem, bo stricte ubraniowym. Jak wiecie, u mnie raczej ciężko o takie posty. Dlaczego? Bo wydaje mi się, że w blogosferze jest pełno dziewczyn, które prezentują ubrania lepiej, które mają niepowtarzalny styl i które lubią to robić. Mój styl jest raczej prosty. Na co dzień do pracy ubieram się w miarę elegancko, ale nie przesadnie. Nie lubię przesadzonych stylizacji. Po godzinach, wskakuję w coś, co lubię najbardziej czyli odzież sportową. Ale zaraz, czy odzież sportowa musi być nudna? Czy są wzory/ symbole zarezerwowane tylko dla mężczyzn? Czy kobieta, która nosi patriotyczne ubrania to już przesada?
Zapraszam Was na post, w którym przedstawię Wam mój ulubiony, patriotyczny styl oraz kilka dodatków z tym motywem, które lubi Mirek.





Przyznam, że miłością do patriotycznych dodatków zaraził mnie Mirek. Ja jakoś nigdy wcześniej nie zwracałam na nie uwagi. Jestem Polką, czuje się Polką, ale nigdy nie przyszło mi do głowy, żeby w swojej garderobie postawić na takie elementy. Zaczęło się niewinnie od podbierania bluz chłopakowi;). Wiadomo, on ma 190 prawie, a ja 160 cm, więc dla mnie to była raczej tunika, ale czułam się w tym wyjątkowo dobrze. Potem kupiłam swoją pierwszą bluzę. Wróc, nie kupiłam, tylko dostałam do Mirka, to był prezent. Na początku ciężko mi było w niej wyjść z domu. Naprawdę, myślałam, że ludzie to odbiorą źle. Że jeszcze nie daj Boże ktoś pomyśli, że kpię z godła czy flagi. Nic bardziej mylnego.





Nie zapomnę, jak wyszliśmy kiedyś na spacer z psem w naszych bluzach i zaczepił nas starszy mężczyzna koło 60-tki, który a podziwem pogratulował nam tego, że nie wstydzimy się Polskości. Powiem Wam, że było to bardzo przyjemne i właśnie ta sytuacja sprawiła, że zrozumiałam, że patriotyczny motyw nie jest zarezerwowany tylko dla mężczyzn i kobiety mogą w nim wyglądać równie dobrze i co najważniejsze KOBIECO!



Wiedziałam, że Mirek uwielbia te motywy. Uwierzcie mi, że jak go poznałam, to w jego szafie mogliście zastać tylko takie ubrania. Żadnych innych aplikacji na koszulkach, spodniach czy bluzach. Wiem, że najczęściej robił zakupy surgepolonia.pl Ja jako dobra kobieta przy każdej okazji coś starałam się mu kupić. Lubię mu sprawić radość, a tak jak napisałam wyżej, sama zakochałam się w takiej odzieży. Dostał już ode mnie portfel i etui do telefonu.




Dziewczyny uwierzcie! Sportowa odzież nie musi być nudna, a w patriotycznych ubraniach każda z nas może wyglądać kobieco! Zaproponujcie swojemu partnerowi przegląd ubrań z tą aplikacją. Zauważcie, że to jeden z niewielu motywów, które możecie nosić wspólnie :) Facet nie będzie narzekał, że zbyt kobieco wygląda, a Wy nie będziecie się czuły jak babo-chłopy :). Zawsze miło wyjść ze swoim partnerem w podobnym ubraniu albo wyciągnąć go na zakupy do Waszego ulubionego sklepu:).



A Wy macie jakieś ulubione motywy ze swoim partnerem?:)

11 komentarzy:

  1. Faktycznie mają coś w sobie ... każdy dla siebie znajdzie coś fajnego :) My jakoś nie przykładamy uwagi do takich spraw ... każdy ubiera się tak jak mu w danej chwili pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są takie ciuchy, uwielbiam !
    <3


    Pozdrawiam !
    http://natalena-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię tych ubrań patriotycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi, ale uważam, że tzw. odzież patriotyczna to po prostu deprecjonowanie flagi, godła, itp. Noszenie emblematów narodowych powinno byc podyktowane istotnym interesem państwa - stąd orzełki i baretki na np. strojach sportowców. Noszenie stylizowanych orzełków, połaczonych z nie-wiadomo-czym, do tego jeszcze wstawiony motyw flagi - i w takim stroju wyjście na spacer z psem czy na zakupy do marketu, albo, nie daj Panie, chlanie gdzieś za rogiem - nasi przodkowie, którzy walczyli o wolność tej flagi i orła białego, w grobach się przewracają. To są symbole, którym winniśmy szacunek i cześć.
    Na szczęście jakoś jeszcze nikt nie wpadł na pomysł, by na róznych przedmiotach umieszczać wizerunek Matki Boskiej i Jezusa, choć już takie koszulki widziałam... Okropność. Dla mnie tak samo niestosowne jest nadużywanie symbolów Polski.
    Przykro mi, ale motyw flagi z orłem na etui telefonu, noszonym w kieszeni na zadku, budzi mój zdecydowany sprzeciw.

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się :) szczególnie męska bluza

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa, sama ostatnio czaję sie na jakieś lepsze bluzy patriotyczne damskie i mam kilka na oku. Myślę, że też namówię mojego lubego na wspólne ciuchy, to fajny wyraz patriotyzmu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuuper :) Rewelacyjne są te bluzy. Muszę kupić dla mnie i swojego chłopaka takie, mysle że byłby zadowolony. Już wpadł mi w oko jeden sklep z odzieżą patriotyczną więc mam nadzieję, że cos wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny motyw :) Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne, aż serduszko rośnie! :) Ja jeszcze jestem wielką fanką Red is Bad - ich koszulki fullprint czy same koszulka z Polską są cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger