Wyniki ostatnich rozdań!

Witajcie kochani! 
Dawno mnie tu nie było,ale naprawdę dzieje się dużo. Teraz już w miarę wszystko powoli się normuje, więc będę miała czas, żeby wrócić do w miarę regularnego blogowania. 
Jak już pewnie wiecie, w ubiegły piątek ( swoją drogą dopiero teraz sobie uświadomiłam, że minął już tydzień!) miałam okazję uczestniczyć we wspaniałym wydarzeniu, organizowanym przez firmę Tenex. Dla tych, którzy nie do końca może kojarzą nazwę, to na pewno skojarzycie o kogo mi chodzi, kiedy wspomnę tu o kosmetykach Dermo Future :). Było super! Nic więcej Wam nie zdradzę dzisiaj, bo właśnie po ogłoszeniu wyników zabieram się za pisanie relacji z wyjazdu!
Wiem, że dużo z Was czekało na wyniki, ale uwierzcie mi, że najpierw obrona, potem wyjazd i sprawa wyleciała totalnie z głowy. Nie przedłużając. Rozdanie z marką Make up Revolution wygrywa:

DOMINIK NOGA

Natomiast lakiery lecą do:

ALEKSANDRY RAK

Gratuluję i proszę o dane do wysyłki na adres:
goralka18@o2.pl
(standardowo na adresy czekam 3 dni, po tym czasie losuję inną osobę)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger