Aliexpress: Gadżety za kilka groszy. Cz. IV-BIŻUTERIA


Witajcie :)
Środa to taki mini-piątek :). Ten tydzień mam niestety strasznie zakręcony, ale nie ma sensu o tym opowiadać, bo to w większości przez sesję, więc sami widzicie, że nic ciekawego;).
W tamtym tygodniu nie udało się niestety opublikować serii Aliexpress, ale teraz nadrabiam! Przygotowałam dla Was perełki z biżuterii czyli coś, co wiem że naprawdę kochacie. 
Standardowo przed rozpoczęciem warto przypomnieć zasady dla tych, którzy są tu pierwszy raz. 

1. Posty te NIE SĄ SPONSOROWANE
2. Nie będę tu polecać podróbek kosmetyków czy ubrań, ponieważ brzydzę się podróbkami.
 
Kurs dolara na dzień przygotowania wpisu, czyli 21.05.2017 przedstawia się następująco:
 
1 USD = 3,77 PLN
 
OK, wszystko jasne więc zaczynamy <3!
 
 
Cena: 5,60 zł
Do kupienia [klik] 
 
 Cena: 7,88 zł
Do kupienia: [klik] 
 
 Cena: 14,66 zł
Do kupienia: [klik] 
 
 
Cena:  4,95 zł
Do kupienia: [klik] 
 
Cena: 4,41 zł
Do kupienia: [klik] 
 
Cena: 7,35 zł
Do kupienia: [klik] 
 
 Cena: 4,98 zł
Do kupienia: [klik] 
 
 Cena: 4,40 zł
Do kupienia: [klik] 
 
Cena: 10,90 zł
Do kupienia: [klik] 
 
Cena: 9,46 zł
Do kupienia: [klik] 
 
 Cena: 3,54 zł
Do kupienia: [klik] 
 
 
 Cena: 3,34 zł
Do kupienia: [klik] 
 
I jak Wam się podoba to zestawienie?
Ja uwielbiam naszyjniki z Ali!
Zapytałam Was ostatnio na  fb o czym będzie ten post i kto zgadnie, ten będzie mógł sobie wybrać jedną rzecz z tego zestawienia. Jako pierwsza odgadła p. MARTA KRZYMOWSKA ! Gratuluję i zapraszam do kontaktu :)

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam biżuterię a ta bardzo mi się spodobała :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bardziej się przekonuję do sprobowania tego aliexpress- w końcu nawet jak przyjdzie coś słabej jakości o milionów nie stracę... A jak z alergicznością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ja jestem dość wrażliwa na tego typu rzeczy, ale nic mi się nie dzieje do tej pory :)

      Usuń
  3. Zamawiałam chokery na Aliexpress i przyszły rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha Marta "Jasnowidz/Wszechwiedząca" Krzymowska :D Ali jest wykopaliskiem gadżetów i istnym lasem rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też kocham zakupy na Ali ♥ Fioletowa szpilka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na prawde sliczna bizu, musze zakupic kilka perelek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo trafny wpis, jeżeli o mnie chodzi to sceptycznie patrzyłam na zamówienia z allieexpress ale Twój wpis jest przykładem że nie ma się czego bać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Biżuteria modna i stylowa, ale niestety moja skóra jest bardzo wrażliwa i sztuczna biżu często mnie uczula. Dlatego właśnie preferuję ozdoby wykonane ze złota czy srebra, je mogę nosić bez problemu. Ostatnio zamówiłam sobie dwie złote bransoletki damskie z uroczymi zawieszkami, które wcale nie były drogie.;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger