Kiedy planów na urlop brak...

Witajcie!
Środa, to prawie połowa tygodnia szczególnie dla tych, którzy chodzą do pracy :). Ja oczywiście się dziś znowu smażę w samochodzie :). Muszę też przygotować dla dziś makijaż, ale o szczegółach dowiecie się wkrótce!
Dziś przychodzę z mega przyjemnym tematem, a mianowicie pogadamy sobie o URLOPIE! Boże, na sam dźwięk tego słowa mam ochotę skakać pod sufit! W sumie nie chodzi o to, że nie lubię swojej pracy, bo radio kocham i tego nic nie zmieni, ale chodzi o to, że chętnie odpoczęłabym sobie kilka dni. Jeżeli chcecie się dowiedzieć co planuje w tym roku, zapraszam na post!


Marzy mi się urlop, ale taki z prawdziwego zdarzenia. Taki, gdzie nie będę robić nic oprócz leżenia i opalania się. Niestety, w życiu nic nie jest czarne albo białe i mogę sobie zapomnieć na chwilę obecną na dłuższe wakacje, a już tym bardziej w tropikach :). Nie myślicie sobie jednak, że będę sie nudzić w wakacje! Nic bardziej mylnego! 2 ostatnie weekendy sierpnia, to istne szaleństwo z moim teamem, który był obecny na zaręczynach. Najpierw weekend w Zakopanem, a potem urodziny organizatora w Krakowie. Niemniej jednak pragnę zrelaskować się kompleksowo i wybrać do SPA <3.


Kochani uwierzcie mi, że od zawsze chciałam się wybrać do SPA, ale do takiego SPA  z prawdziwego zdarzenia. Myślałam nawet kiedyś o takiej podróży poślubnej, ale coś czuję, że Mirek byłby niepocieszony:). Już od kilku lat powtarzam sobie, że zrobię sama dla siebie taki prezent i na urodziny, albo na dzień kobiet zasponsoruje taki wyjazd. Przyznam, że w mojej okolicy chyba nie ma takiego ośrodka, ale to nie zmienia faktu, że skoro są wakacje, to mogę poszukać czegoś w Polsce. Może nad Morzem? Albo w okolicach Wrocławia, bo to piękne miasto <3. Chyba, że postawię na stolicę, bo w sumie tam dawno nie byłam. Jeżeli mowa o zabiegach, to chodzi mi po głowie kilka konkretnych. Oczywiście na pewno zdecydowałabym się na masaż, w sumie jakikolwiek, bo codzienne siedzenie po 12h nie wpływa zbyt dobrze na moje plecy. Nie odpuściłabym również jakichś zabiegów nawilżających na twarz. Jak wiecie męczę się z tym od zawsze i chętnie bym to zmieniła w końcu. Zabiegi antycellulitowe to kolejna pozycja na mojej chciejliście, bo jakbym mogła to odpuścić będąc w SPA. Pewnie z wiekiem zdecydowałabym się jeszcze na ten zabieg http://lespa.pl/oferta-dla-kobiet/medycyna-estetyczna/zabiegi-na-twarz/nici-liftingujace/
ale na chwilę obecną mam jeszcze na to czas :). Myślę, żeby taki wyjazd zaplanować na któryś weekend lipca, chociaż wiadomo, że wolałabym co najmniej tydzień tam spędzić;)

A Ty byłaś kiedyś w SPA?
Jak Twoje wrażenia?

13 komentarzy:

  1. Oj marzą mi się wczasy pod palma, żeby posmażyć tyłek albo weekend w spa, jednak w tym roku tylko wakacje za miedzą u sąsiada wchodzą w grę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko, ale jak już się wybudujecie, to będziesz podróżowała po całym świecie !:)
      ( ale mi się zrymowało:D)

      Usuń
  2. cóż, ja też marzę o urlopie ale teraz mam bardzo intensywny czas w pracy i na relaks będę miała okazję dopiero w listopadzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jadę na wakacje pod koniec roku, jeszcze nie wiem gdzie :)
    W spa nie byłam, ale w Zakopanem masz kilka np. w Białce Tatrzańskiej :)
    O tym zabiegu z nićmi słyszałam- podobno niezły efekt.

    zapraszam: http://onitestuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to do Zakopanego mam niedaleko :). Dzięki za info!

      Usuń
  5. Nigdy nie byłam, ale kiedyś bym chciała :) Na urlopie w tym roku już byłam, ale spanie w namiocie przy -1 to marny wypoczynek, do tego dużo zwiedzania, więc wróciłam przemarznięta i zmęczona :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju! To Ty odważna jesteś! Opowiedz coś więcej! :)

      Usuń
  6. Też mi się marzy taki prawdziwy wypoczynek, gdzieś nad morzem i słodkie lenistwo. Życzę nam obu spełnienia tych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham spa, zazwyczaj korzystam w sezonie kiedy jest zimno lub kiedy pada deszcz czy snieg <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger