Brand Sabbath, czyli kilka słów o tym portalu.




Witajcie kochani!
Czwartek, to taki jakby piątek prawda? :) Macie jakieś plany na weekend?:)
W dzisiejszym wpisie, chciałabym z Wami porozmawiać na temat portalu, który znam spory okres czasu i przyznam, że na przestrzeni tego okresu, miejsce zmieniło się niesamowicie. Jeżeli jesteście ciekawi, co go wyróżnia spośród innych miejsc, zapraszam na wpis!



Ci, co śledzą mnie od dawna wiedzą, że na swoim koncie mam sporą ilość współprac. Nie będę ukrywać, że są to tylko współprace z firmami i producentami kosmetyków. Przez okres ponad 4 lat blogowania, współpracowałam również z agencjami marketingowymi, czy tymi, które zrzeszają twórców, oraz zleceniodawców. Brand Sabbath należy jeszcze do innej kategorii. Pamiętam jak dziś, początki tego portalu. Przyznam, że wcale nie mieli łatwo.  W dzisiejszych czasach ogólnie jest trudno się wybić biorąc pod uwagę fakt, że pełno jest miejsc przyjaznych blogerowi. Powiem Wam, że na początku ich przygody nie podejrzewałabym, że tak niesamowicie szybko się rozwiną i tak prężnie wejdą na rynek. Filip, który jest pomysłodawcą BS jest osobą niesamowicie kreatywną i pracowitą. Co rusz wpada na niekonwencjonalne pomysły, które wyróżniają Brand Sabbath na tle innych, podobnych firm.



Dawno nie odwiedzałam portalu, ale to co zauważyłam ostatnio będąc u nich na stronie, wywołało u mnie efekt ‘WOW’. Brand Sabbath to na chwilę obecną zupełnie inne miejsce niż to, które pamiętam! Brand Sabbath stało się akademią, która pomaga nie tylko topowym influencerom, ale także pomaga w rozwoju tym z Was, którzy dopiero zaczynają przygodę z blogowaniem. Każdy z Was wie, że budowanie swojego miejsca w sieci, nie należy do najłatwiejszych prac. Szczególnie teraz, kiedy praktycznie cały internet jest przepełniony blogami, vlogami i influencerami. Portal pomaga wypromować twórców, stara się, aby o Was usłyszało jak najszersze grono internautów. Pomaga, nie krytykuje. Doradza, wspiera i ma satysfakcję z tego, że to właśnie dzięki Brand Sabbath, zacząłeś się blogerze wyróżniać na tle konkurencji.
Jeżeli chcesz spróbować przygody z Brand Sabbath, KONIECZNIE odwiedź ich stronę!
Portal mam moją rekomendację i polecam go każdemu z Was nie tylko tym, którzy są nieznani w blogosferze, ale również Wam koledzy i koleżanki ‘po fachu’, którzy pracujecie na swoich blogach już kilka lat!

A Ty znasz Brand Sabbath? 
Daj znać, co podoba Ci się w tym miejscu!

2 komentarze:

  1. Juz slyszalam o nim ale musze blizej sie przyjzec i poswiecic chwilke wolnego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger