Jestem pyszna! + konkurs! Wygraj perfumy MARCA JACOBSA!

Witajcie :)
Co ciekawego u Was słychać? Ja powoli staram się wdrożyć w tryb praca-dom i jak na razie wychodzi mi to mocno średnio :). Mam nadzieję, że z czasem się rozkręcę i będzie lepiej. Jednak jak człowiek poleniuchuje dłuższy okres czasu, to potem ciężko mu wrócić na normalne tory życia.
Dziś przychodzę do Was z recenzją kolejnych perfum, które dostałam w ramach współpracy z firmą Fragancias nox. Jeżeli jesteście ciekawi, jaki zapach dziś bierzemy na tapet (tak 'tapet' to poprawna forma:)), to zapraszam Was na wpis!


Jak już wiecie, bo pisałam o tym nie raz, uwielbiam testować nowe zapachy. No ok, może nie jestem mistrzynią w ich opisywaniu, ale wciąż szukam swojego ideału. Lubię zapachy słodkie, kobiece, dziewczęce, świeże, ale intensywne. Męczą mnie duszące, orientalne, przytłaczające. Nie ma u mnie czegoś takiego jak u innych dziewczyn, że moje preferencje zmieniają się wraz z porą roku. Raczej moje upodobania są stałe i nie zmieniają się od kilku lat. Kiedy firma Fragancias Nox zaproponowała mi przetestowanie kilku produktów wiedziałam, że na pewno skuszę się na odpowiednik perfum 'DKNY BE DELICIOUS'. Miałam kiedyś ich miniaturkę i wybierając ten zapach pokierowałam się faktem, że będę mogła sprawdzić, w ilu procentach przypominają one oryginał. Jak przebiegły testy?


Ostatnio pisząc Wam o perfumach, które również dostałam, pokazywałam Wam jak prezentuje się najmniejsza pojemność. Jeżeli jeszcze nie widzieliście, to odsyłam Was do tego wpisu [klik]. Dziś do czynienia mamy z największą pojemnością tj. 100 ml, za którą musicie zapłacić 95 zł. Jak zawsze nie wypowiadam się na temat kwot, więc ocenę zostawiam Wam czy to dużo, czy mało. Perfum znajduje się w smukłej, wysokiej butelce. Szata graficzna prosta. Znajdziecie na niej tylko nazwę firmy, skład, oraz numer zapachu. Perfumy miałam wystawione na toaletce i znajome mnie pytały, co to za flakon incognito :). Poniżej wklejam informację od producenta na temat tego zapachu:

Donna Karan - Be Delicious to Kwiatowo - owocowy perfum dla kobiet
Jest świeży, lekki zapach zainspirowany nowojorskim stylem życia, który szczególnie nadaje się na okres wiosenny i letni. Be Delicious początkowo zainteresuje zapachem jabłek, który miesza się z tonami ogórku. Świeży owocowy zapach zastępuje później zapach kwiatów.
To prawdziwa uczta dla zmysłów. Podany we flakonie o kształcie jabłka, ze szkła i wygładzonego metalu, kryje niezwykłe połączenie egzotycznych kwiatów ze zmysłowymi drzewnymi nutami. Rześki, inspirowany miastem, jest hołdem dla indywidualności.

Nuty zapachowe:
- nuta głowy: ogórek, magnolia
- nuta serca: tuberoza, fiołek, konwalia, zielone jabłko, róża
- nuta podstawa:drzewo sandałowe, bursztyn, nuty drzew

Zapach inspirowany: Donna Karan - Be Delicious
Kategoria zapachu: Kwiatowo - owocowy


Nie uwierzycie, ale nigdy wcześniej nie czytałam opisu nut zapachowych, a od samego początku poznania się z zapachem wiedziałam, że kojarzy mi się z ogórkiem:). Jest to zapach niesamowicie lekki, świeży, delikatny. Ale nie delikatny w sensie, że słabo go czuć, tylko jak już go poczujecie, to nie doświadczycie uczucia duszenia. Jeżeli chodzi o intensywność, to zapach czuję od psiknięcia rano, koło godziny 8.00 do wieczornego prysznica. Mało tego, ubrania, które wcześniej psikałam tym perfumem nawet po praniu jeszcze mają na sobie tę woń ;).
Pewnie jesteście ciekawe, czy odpowiednik jest podobny do oryginału. Jak dla mnie tak. Oryginał jest może ciut słodszy, ale wydaje mi się, że to naprawdę trzeba mieć do tego 'nosa' żeby wyczuć różnicę. Osobiście jestem bardzo zadowolona zarówno z zapachu, intensywności jak również wydajności, ponieważ dwa psiknięcia wystarczą, żebyście czuły perfumy na sobie cały dzień.


PRZYPOMINAM, ŻE JEŻELI CHCECIE WYGRAĆ PERFUMY INSPIROWANE ZAPACHEM MARCA JACOBSA, TO JESZCZE TYLKO DZIŚ MACIE SZANSĘ!
Na moim Facebooku odbywa się konkurs, w którym do wygrania w/w zapach o pojemności 100 ml czyli takiej, jaką widzicie na zdjęciach!



Ten konkretny zapach możecie zakupić: [tutaj]


Lubicie takie zapachy?
Który perfum jest Waszym ulubionym?:)



9 komentarzy:

  1. Nie znam tych perfum. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że nie wszystkie kobitki stać na oryginalne perfumy bo są bardzo drogie ale jestem przeciwna takim inspirowanym flakonikom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, teraz wszystkie firmy mniejsze inspirują sie tymi mniejszymi, więc już teraz mnie mniej to razi:)

      Usuń
  3. nie wiem ale jakoś nie umiem się przekonać do kupowania perfum znanych odtwarzanych przez inne marki, ale cieszę się że tobie zapach odpowiada :) to chyba najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś perfumy Donny Karan By Delicious i bardzo je lubiłam. Świetny zapach na lato i gdybym miała opisać z czym mi się kojarzą to byłby to zdecydowanie ogórek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uu mam taki zapach perfum że szok ale konkurs to kusi ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger