Makijaż studniówkowy Marty+Lista kosmetyków.

Hej hej!
Ale makijażowo w tym tygodniu u mnie! Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza;). Osobiście uwielbiam przygotować takie wpisy i sama podczytywać je u innych! Fanów recenzji uspokajam, już jutro pojawi się wpis o glince białej albo prezentacja nowości. Tego jeszcze nie wiem, ale coś na pewno będzie!:)

Dziś przedstawiam Wam Martę. Znamy się od dziecka i byłam w szoku, że już ma studniówkę! Tutaj również  postawiłyśmy na delikatność. Na JEJ ŻYCZENIE nie malowałyśmy rzęs i ust. Tylko delikatne oczko z kreską + konturowanie i brwi. Wyszło subtelnie i delikatnie.






Lista kosmetyków:
TWARZ:
- Baza Smashbox
- Podkład L'oreal 01
- Puder Affect Matujący
- Konturowanie Paleta Nyx
- Rozświetlacz Becca
- Róż Bourjois 03 

OCZY I BRWI:
- Baza pod cienie TF

- Cienie: MUR + Tarte
 - Cienie do brwi Freedom


Nie wiedziałam, że różowy cień, może tak podbić tęczówkę!




2 komentarze:

  1. Makijaż oka bardzo ładny, ale bez tuszu i pomadki, a szczególnie bez mascary wydaje się niepełny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger