Powód mojej nieobecności na blogu! | Jestem magistrem!

Witajcie kochani!
Powiem Wam, że nigdy wcześniej nie brakowało mi tak bloga jak teraz! Ciągle chciałam usiąść do pisania, ale niestety myśl, że magisterka ciąży mi nad głową, skutecznie odciągała mnie od pisania. Dziś emocje już opadły i oficjalnie mogę Wam ogłosić, że od czwartku jestem mgr inż! Tematem mojej pracy były kampanie reklamowe dla branży budowlanej i mimo tego, że przez 2 lata się tym zajmowałam zawodowo, pisanie o tym nie należało do najłatwiejszych! W dzień obrony byłam mega zestresowana i nie mogłam się doczekać powrotu z dyplomem do domu, bo innej ewentualności nie zakładałam :). Oczywiście obroniłam się kolejny raz na 5, chociaż przyznam, że bronienie tytułu inżyniera było dużo łatwiejsze! Po wszystkim M. czekał na mnie z bukietem róż <3.
Nie wiem czy pamiętacie,ale udało mi się uzyskać tytuł inżyniera BHP, więc mogę również prowadzić Szkolenia PPOŻ. Jest to niesamowicie ciekawy zawód i uważam, że każdy obywatel powinien ukończyć takie szkolenie żeby wiedzieć jak zachować się w sytuacji zagrażającej życiu! Oczywiście takie szkolenie możecie przeprowadzić zgłaszając się do firm, które posiadają w swojej ofercie takie usługi, lub u osób, które posiadają odpowiednie uprawnienia. Dowiecie się między innymi teoretycznych zagadnień, jak również poznacie sposoby ewakuacji w razie zagrożenia. Polecam każdemu z Was zapisać się na takie szkolenie!
Jako że w moim życiu zaszły wielkie zmiany, będą one również odczuwalne na blogu i na kanale. Tak dokładnie dobrze widzicie :). Nie mówiłam tego, ale od dłuższego czasu przygotowuję się do reaktywacji kanału. Nie chcę jednak, żeby to wyglądało tak jak poprzednio, więc te przygotowania zajmują mi NAPRAWDĘ dużo czasu. Mam nadzieję, że nowy format, nowa tematyka i nowe filmy przypadną Wam do gustu :). Tym czasem zostawiam Wam fotkę z obrony i życzę miłego tygodnia <3.


5 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger