Wielki powrót, czyli gdzie byłam jak mnie nie było?

Witajcie kochani! 

Nie mogę uwierzyć, jak długo  mnie tutaj nie było! Zdarzały mi się przerwy, dzień, dwa...ba! Nawet miesiąc! Ale ponad rok!? Tego jeszcze nie grali! Wiele się zmieniło u mnie do tej pory i powiem Wam, że ten rok przerwy przeleciał mi ot tak! Dzisiaj podsumowanie tego co się działo i o czym być może (jeszcze:)) nie wiecie!
Zapraszam! :)

1. 27.04.2019 - WIELKI ŚLUB I WESELE!



Dokładnie tak moi kochani! Jestem od ponad pół roku oficjalnie Panią P.M! Emocje jakie towarzyszyły nam w tym dniu są NIE DO O PI SANIA! Jeżeli będziecie chcieli poczytać więcej jak to było - na pewno przygotuję dla Was taki wpis <3.

2. Nasze nowe miejsce - nieperfekcyjni_pl
Chciałam gdzieś opisywać nasze przygotowania do ślubu, nie wiedziałam gdzie i właśnie tym sposobem powstał profil nieperfekcyjni_pl. Mimo tego, że jestmeśmy już 'po', profil został bez zmian i dzielimy się na nim naszą nieperfekcyjną, góralską codziennością :)
Odwiedź nas i dołącz do nieperfekcyjnej rodzinki!:)

3. Złamałam rękę!
Dokładnie tydzień temu! Mało tego - jest to PRAWA RĘKĄ! Pewnie zastanawiacie się jak pisze? No cóż.. ja tylko dyktuję, koryguję błędy i przecinki, a pisze to dla Was mój cudowny mąż <3. Wie, że chciałam wrócić do  blogowania i obiecał mi - teraz już publicznie:)), że zrobi wszystko żeby mi pomóc!:)
4. Przefarbowałam włosy na platynowy blond (znajdziesz zdjęcie na nieperfekcyjnym Instaramie)
I.... nie żałuję! Ten kolor zdecydowanie mnie odmłodził i sprawił, że czuję się DUŻO lepiej!


To chyba tyle z większych zmian! 
Mam nadzieję, że wkrótce znowu do Was wrócę <3 JUŻ NA STAŁE!



2 komentarze:

  1. No wreszcie!:D No i gratulacje, i najlepsze życzenia na długie lata nowei drogi <3 Nie łam sobie już nic więcej, ręce się przydadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam i czekam n inne wpisy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger