NOWOŚCI! Kosmetyki, dodatki wszystkiego po trochu:)

Hello :).
Miałam nagrać filmik z nowościami, ale stwierdziłam, że pojawi się on później. Dziś przychodzę do Was z nowościami, które udało mi się zebrać w ciągu ostatniego miesiąca. Nie jest tego dużo, ale jakoś nie umiem się ogarnąć z denkowaniem rzeczy. 
Zacznę może od kosmetyków. Są to nagrody, współprace, jak również moje zakupy. Gotowi?:)




Przyznam szczerze, że zapomniałam totalnie o tym, że kontaktowałam się z drogerią w sprawie współpracy. Było to jakiś czas temu. Jakie był moje zdziwienie wczoraj, jak w skrzynce znalazłam awizo. Nie miałam pojęcia kto i co mi przysłał. Na szczęście sprawa się dziś wyjaśniła. W paczce znalazł się cień do powiek, róż w kremie, a także 7 pilniczków do paznokci.







Kolejnymi nowościami jest przesyłka od Good to try. Więcej na jej temat, czyli jak się u mnie znalazła i dlaczego, możecie znaleźć w tym poście. 



I teraz już pora na moje zakupy :).






Szampon i odżywka sprawdzają się rewelacyjnie! Chyba musze się przeprosić z firmą Timotei, bo nie miałam do nich zaufania, a tymi produktami przekonali mnie do siebie w 100%! To samo tyczy się żelu pod prysznic Nivea. Jakoś nie byłam przekonana do tej firmy, ale zapach tego żelu daje mi takiego kopa energetycznego, że nie da się tego opisać słowami :D. Jakiś czas temu moja suszarka skończyła swój żywot. Poczułam tylko coraz mniejszy nawiew, ale za to coraz większy zapach spalenizny. Zależało mi teraz na dość dużej mocy i zimnym nawiewie. Ten model udało mi się zakupić za 89 zł, więc wydaje mi się, że nie ma źle. I na samym końcu mój ostatni nabytek, w którym jestem zakochana, a mianowicie kalosze! Pora iście wiosenna, więc zamiast inwestować w buty zimowe kupiłam kalosze. Kosztowały 50 zł i jestem w nich zakochana. No i na sam koniec zapomniałabym o moim nowym nabytku na pędzle, koszt 5 zł.


A jak Wasze zakupy w tym miesiącu?:)

32 komentarze:

  1. Kalosze rewelacyjne! :))
    Lubię żele Nivea z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zakupy i buty genialne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę ten żel - skoro daje takiego kopa. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kalosze chyba pomyślę o takich krótkich :) Reszta też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cień MaxFactor jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ostatnie zakupy przez ostatni miesiąc iście skromne jesli chodzi o kosmetyki bo zakupiłam zaledwie 2 lakiery w Biedronce ;) szczoteczka do zębów to już inny nabytek ;P
    Ograniczam się bo w końcu kosmetyki mam zużyć trzeba ;) Ostatnio mam tylko jedną wielką ochotę na kupno białego podkłądu z MUR aby rozjaśniać te zbyt ciemne

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też jestem zadowolona z szamponu do blondu Timotei :) odżywkę kiedyś też kupię jak zużyję trochę tego co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten żel pod prysznic z Nivei!:)))) Właściwie to wszystkie z tej serii są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten szampon z Timotei, fajnie po nim włosy błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nawiązałam współpracę z drogerią internetową e-zebra ale dostałam zupełnie inne rzeczy do testowania. W najbliższym czasie pochwalę się nimi na blogu :) http://szafazapachow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka niespodziewana przesyłka to musi być miła niespodzianka :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super nowości :) Mam ten olejek który dostałaś od dziewczyn z Good to try ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cień zapowiada się świetnie, uwielbiam takie perełki do rozświetlania wewnętrznych kącików oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też powinnam sobie kupić suszarkę, moja zepsuła się latem i do tej pory mi się nie udało ;) a czasem by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szampony Timotei to u mnie numer jeden. I chociaż nie mam blond włosów to czasem używam i tej wersji. tworzy prześliczne refleksy.
    A żele z Nivea to mój kolejny ulubieniec. Uwielbiam je, zwłaszcza te kremowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję współpracy ;) super nowości

    OdpowiedzUsuń
  17. No pięknie pieknie :) gratuluję kochaniutka i udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie skromnie... nie mialam czasu na przyjemności...

    OdpowiedzUsuń
  19. same cudności nic tylko CI podkraść :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super nowości, do szamponów Timotei też się jakiś czas temu przekonałam :) Kalosze super, teraz zamiast śniegu zimą są tylko same kałuże i woda, mi też by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Paczka od Dood to try cudowna, przeczytałam sobie o co chodziło i muszę przyznać, ze dziewczyny zachowały się mega mega świetnie, wielkie brawa dla nich :)
    Zakupy też fajne Mery, to chyba najfajniejsze kalosze jakie w życiu widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. nivea happy time to mój ukochany zapach!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też niedawno wymieniałam suszarkę, tylko, że moja 1400W się nie zepsuła a była za słaba, teraz mam Rowentę 2300W i jest moc :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam kredki Emily, ale jakoś mi się odbijają na powiece i nie używam ich :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tyle fajnych rzeczy, że aż nie wiem co podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem bardzo ciekawa olejku Pantene i tej serii Timotei. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger