WISHLISTA DRESSLINK- Co mi się spodobało?

Moi kochani hej :)
Jak widzicie i mnie dopadło... :) Chcę tylko spróbować swoich sił, bo strasznie podobają mi się akcesoria kosmetyczne. Nie będę prosić o żebro-kliki :) Jeżeli ktoś kliknie dajcie znać- odwdzięcze się, ale nic na  siłę :) Oczywiście jeżeli mi się uda podjąć współpracę, pokażę Wam wszystkie rzeczy w praktyce :)


Jestem wielką fanką naszyjników. Ten, szczególnie przypadł mi do gustu. Widzę go praktycznie dopasowanego z każdą moją bluzką jaką mam :)



ZAKOCHAŁAM SIĘ  w tym pędzlu :) Nie wiem czemu, ale wydaje mi się mega mięciutki i czuję, że malowanie nim będzie samą przyjemnością :) Wybrałam kolor biały. Mam nadzieję, że nie będzie na nim zbytnio widać podkładu..



Rzęsy, rzęsy... rzęs nigdy za dużo:) Pięknie podkreślają każdy makijaż. Uwielbiam je nosić :) Może nie do okularów, ale na jakieś większe wyjścia czy do filmów są jak znalazł :)



Pędzli również nigdy za dużo :) Nie mogłam sobie odmówić chińskich puchaczy! Po prostu nie mogłam :) Nic, że mam komplet z Hakuro, komplet z Lancrone :) Ten również się przyda :) Zgadnijcie, jaki wybrałam kolor?:)



I taki dziwny pędzelek, który nie wiem jak się sprawdzi :)



Kolejny naszyjnik, tym razem do jaśniejszych bluzeczek:)



I pewnie Was to nie zdziwi, zestaw pędzli :D Niestety nie mogę otworzyć zdjęcia...



JEŻELI KTOŚ MA OCHOTĘ POKLIKAĆ, TO POZOSTAWIAM WSZYSTKIE LINKI W JEDNYM MIEJSCU NA DOLE COBY NIE SZUKAĆ :)

Pędzel: http://bit.ly/1p1vkig
Pędzle: http://bit.ly/1L9SAoM
Pędzel: http://bit.ly/1p1viXN
Naszyjnik: http://bit.ly/1X68lhn


Wszystkie rzeczy które widzicie wyżej pochodzą z tej strony. Znajdziecie tam również przedmioty, które kosztują 0,01$ [KLIK], a także takie, które są wysyłane ZA DARMO!! 

Spodobało Wam się coś?:)
Zostawcie linki do Waszych Wishlist :)

18 komentarzy:

  1. bardzo fajne naszyjniki chociaż dla mnie musiałyby być w kolorze srebra, bo złota nie nosze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten mały puchaty pędzel, jest bardzo fajny! :) rzeczywiście mięciutki i fajnie się nim nakłada produkty sypkie. Dresslink zaproponował ci współpracę dopiero po tym jak otrzymasz kliki z posta? Ale dziwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam, jak chcesz to wpadnij i do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzle też mnie ciekawią ale moja przesyłka do mnie nie dojdzie z powodu błędnego adresu więc chociaż zbieram kliki. Jeśli możesz kliknij u mnie w banerdresslink na pasku bocznym. Oczywiście poklikalam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle mam i spisują się super :)
    Poklikałam :) Będę wdzięczna za kliknięcia u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chińskie puchacze sprawdzają się u mnie świetnie. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te pędzle: ten wyglądający jak szczotka do zębów, ten z krótkim włosiem i ten zestaw z kolorowymi trzonkami :) O wszystkich pisałam na blogu ;) Ładne promocje teraz na dresslinku są widzę :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zaciekawił mnie ten pędzel jak szczoteczka
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jak rzęsy sie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz, że myślałam, że ten pierwszy pędzel jest wysuwany? hehe aż poszłam zobaczyłam więcej zdjęć :) kusi mnie też taki zestaw pędzli i ten dziwny szczotkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjniki piękne. Nie mogę uwierzyć, że cena tych rzęs wynosi 0,82 ;p pędzle wybrałabym czarne pięknie się prezentują. :) Poklikałam, trzeba się jakoś wspierać. Pozdrawiam i powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tej szczotki do butów, jak się sprawdza przy podkładach, daj znać kiedyś w recenzji albo w filmie! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta szczoteczka do podkładu jest super, też sobie zamówiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikane :) U mnie też wishlista z Dresslink, możesz się odwdzięczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten pierwszy naszyjnik mi się bardzo podoba, chociaz ten na końcu też jest fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. powodzenia :D wszystko poklikane, odczekałam chwilkę aby na pewno zaliczyło wejścia :) będzie mi miło, jeśli pomożesz mi tutaj: http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/03/dresslink-co-zamowiam-tym-razem.html
    buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger