Nowości w mojej kosmetyczce od marki DermoFuture.

Witajcie :)
Planowałam ambitnie napisać w niedzielę posty na cały tydzień, ale powiem Wam szczerze, że większość czasu spędziłam poza domem. Była taka piękna pogoda, świeciło słońce, wiał lekki wiaterek:). Stwierdziłam, że nie warto siedzieć przed komputerem, kiedy robię to praktycznie codziennie w pracy 8 godzin. W sumie muszę opatentować jakiś system pisania i publikowania postów, bo powiem Wam szczerze, że moje plecy ostatnio dają o sobie bardzo znać. Niesamowicie mnie bolą, nie mogę siedzieć, nie mogę leżeć, więc muszę niestety ograniczyć siedzenie przed Tv i komputerem. Nie chcę nikomu zlecać pisania i publikacji za mnie, bo blog to moje dziecko i założę się, że żeby ta osoba jak się starała żeby było dobrze, to mnie i tak by to nie zadowoliło:).
Ale nie martwcie się, nikt mnie tu nie zastąpi, nikt nie będzie się wtrącał do bloga. Po prostu postaram się pisać hurtem kilka notek, a potem będę publikować automatycznie. Nie lubię tego co prawda robić często, bo mam wrażenie, że potem idę na ilość, a nie na jakość, ale obiecuję, że dołożę wszelkich starań, żeby wszystko było tak jak dotychczas.

Nie przedłużając przechodzę do dzisiejszego postu. Chciałabym Wam opowiedzieć troszkę więcej o nowościach, które dostałam na Evencie organizowanym przez firmę Tenex, Jeżeli nie mieliście okazji jeszcze poczytać co działo się wtedy w Warszawie, odsyłam Was do tego wpisu.


Do tej pory używałam dwóch kosmetyków marki DermoFuture i muszę przyznać, że sprawowały się bardzo dobrze. Mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu uda mi się opublikować ich recenzję i poznacie bliżej działanie intensywnego serum likwidującego zmarszczki oraz przepięknie pachnącego zestawu do pielęgnacji ciała. Tych produktów nie znałam i nie mogłam znać, bo tak jak napisałam wyżej- są to nowości marki, które mogłyśmy wypróbować wraz z innymi blogerkami. 
Jak widzicie, mamy tu do czynienia z trzema kuracjami. Postaram się pokrótce opisać Wam każdą z nich. Jako że jeszcze nie korzystałam z żadnej,pozwolę sobie skorzystać z opisów znajdujących się na stronie firmy. Mogę Wam tylko powiedzieć na pierwszy rzut oka, że najprawdopodobniej najbardziej przypadnie mi do gustu kuracja rewitalizująca z witaminą A. Odmładzającą przekaże mamie, ponieważ wiem, że lubi testować takie nowości, Tę z witaminą K zostawię może sobie jak wykończę tą pierwszą. Od pewnego czasu zauważyłam, że mam bardzo popękane naczynka na twarzy. Uważam, że jest to 'efekt uboczny' zimy, gdzie mrozy mają niestety destrukcyjny wpływ na moją twarz. 

KURACJA USZCZELNIAJĄCA NACZYNKA Z WITAMINĄ K



1% WITAMINA K
WZMOCNIENIE NACZYNEK I REDUKCJA ZACZERWIENIENIA WITAMINA K W STĘŻENIU 1% SZYBKO ŁAGODZI I ZMNIEJSZA NASILENIE ZACZERWIENIENIA SKÓRY ORAZ WIDOCZNOŚĆ ROZSZERZONYCH NACZYNEK
Kuracja z witaminą K zawiera unikalne składniki z intensywnymi właściwościami regenerującymi i kondycjonującymi skórę. Uszczelniają one ścianki naczynek krwionośnych, zapobiegając ich nadmiernemu rozszerzaniu oraz zmniejszając ich widoczność. Ze względu na dużą zawartość (1%) witaminy K, zostają szybko zredukowane zaczerwieniania i zasinienia Olej arganowy optymalnie odżywia, zwiększając jędrność i elastyczność naskórka.

DZIAŁANIE KURACJI:
• wzmacnia i uszczelnia osłabione ścianki naczyń
• zmniejsza widoczność naczynek krwionośnych
• zapobiega nadmiernemu rozszerzaniu naczynek
• stymuluje procesy naprawcze
• regeneruje podrażnienia

Sposób użycia: Nakładać wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, delikatnie wmasować. Po wchłonięciu się preparatu zastosować krem na noc.

Pojemność: 20 ml
Cena: 42,90 zł
Do kupienia: tu.


KURACJA ODMŁADZAJĄCA Z BIOTYNĄ



100% SKUTECZNOŚCI BIOTYNY

Główny składnik preparatu – biotyna (znana jako witamina B7 lub witamina H) – bierze udział w metabolizmie białek i tłuszczy. Ma istotne znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania komórek, głównie stymuluje metabolizm komórek twarzy, szyi, dekoltu, grzbietów dłoni. Dzięki tej funkcji zwiększa biodostępność innych substancji aktywnych dostarczanych w głąb skóry oraz spowalnia proces starzenia się skóry, przywracając jej naturalny blask.

DZIAŁANIE KURACJI:
• regeneruje skórę
• poprawia gęstość
• zwiększa elastyczność
• stymuluje procesy naprawcze
• chroni przed nadmierną utratą wody
• odnawia naskórek
• regeneruje podrażnienia

 Pojemność: 20 ml
Cena: 42,90 zł
Do kupienia: tu.


KURACJA REWITALIZUJĄCA  Z WITAMINĄ A


 
100% SKUTECZNOŚCI WITAMINY A

Witamina A (retinol) to witamina młodości. Jej stymulujące działanie zmniejsza proces starzenia się skóry. Pełni ona funkcję czynnika normalizującego, odpowiada za regulowanie wzrostu komórek skóry. Retinol po dłuższym oddziaływaniu na skórę przenika do głębszych warstw naskórka, dzięki czemu wpływa na produkcję kolagenu i elastyny – daje to efekt ujędrnienia i zwiększenia elastyczności. Wraz z wiekiem spada ilość kwasu hialuronowego w skórze, który odpowiedzialny jest za prawidłowe nawodnienie skóry, witamina A stymuluje jego produkcję. Dzięki tym właściwościom po kilku miesiącach stosowania witaminy A skóra staje się jędrniejsza, bardziej elastyczna, drobne zmarszczki ulegają spłyceniu, unosi się kontur twarzy. Retinol to również substancja rozjaśniająca przebarwienia, jest skuteczny w walce z przebarwieniami posłonecznymi. Efektem kuracji witaminą A jest stopniowe zanikanie przebarwień, w miarę regularnego stosowania produktów z odpowiednią jej dawką.

EFEKTY
• poprawa struktury i spoistości naskórka
• wygładzenie skóry i redukcja zrogowaciałej warstwy naskórka
• cofanie objawów fotostarzenia skóry
• pogrubienie i odnowa skóry (dzięki zwiększeniu produkcji i zreperowaniu włókien kolagenu i elastyny)
• poprawa nawilżenia skóry (dzięki stymulacji produkcji kwasu hialuronowego)
• rozjaśnienie przebarwień posłonecznych, potrądzikowych i hormonalnych
• zwężenie porów skóry, które z wiekiem stają się bardziej widoczne
• zwiększenie jędrności i elastyczności skóry
• wygładzenie i zmniejszenie zmarszczek, w tym tzw. kurzych łapek wokół oczu oraz zmarszczek mimicznych
• poprawa konturu twarzy, unoszenie konturu twarzy

Sposób użycia: Nakładać kosmetyk wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, delikatnie wmasować. W przypadku skóry bardzo suchej po wchłonięciu się kuracji zalecane jest nałożenie kremu na noc.

Pojemność: 20 ml 
Cena: 42,90 zł
Do kupienia: tu.



 A Ty?
Którą kurację wybierzesz dla siebie?:)

7 komentarzy:

  1. Ja też zawsze planuje - "Napiszę posty sobie na zapas i będzie fajnie. I dupa :)
    A co do produktów to nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam styczności z tą marką, ale kosmetyki i ich urządzenia wyglądają bardzo zachęcająco, czuję, że trzeba będzie bliżej ją poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamina K dla mnie najciekawsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo super , interesuje mnie ta wersja z biotyną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki i nie miałam z nią żadnej styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja córka od kilkunastu dni używa produktu do cery naczynkowej i jest nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszelkie sera, dla mnie to kosmetyk podstawowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger